«Instagram» stāsts: Izglābt vai iznīdēt bites?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Īsi un vienkārši par aktuālo – šādi veidotus un sociālajā tīklā "Instagram" publicētos LSM.lv stāstus tagad piedāvājam lasīt arī portālā.

Gandrīz 35% no visiem apputeksnētājiem, īpaši bitēm un tauriņiem, draud izmiršana. Šādus datus publicējusi Apvienoto Nāciju Organizācija (ANO). Starptautiskajā bišu dienā ANO uzsvēra to, cik šie radījumi ir nozīmīgi un kas draud gadījumā, ja tie izzustu.

Ja gribi uzzināt vairāk par ANO aprēķiniem, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt vairāk par ANO aprēķiniem, spied uz bildes.

Ja gribi uzzināt vairāk par biškopja pieredzi, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt vairāk par biškopja pieredzi, spied uz bildes.

Ja gribi uzzināt vairāk par to, kā pesticīdi kaitē bitēm, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt vairāk par to, kā pesticīdi kaitē bitēm, spied uz bildes.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

 

Foto: LETA, Pexels, freepik, meteolapa.lv, ekrānuzņēmums. 

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti