«Instagram» stāsts: Autiskā spektra traucējumi. Patiesība un mīti

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Īsi un vienkārši par aktuālo - šādi veidotus un sociālajā tīklā "Instagram" publicētos LSM.lv stāstus tagad piedāvājam lasīt arī portālā. 

Bieži bērni ar autiskā spektra traucējumiem (AST) sabiedriskās vietās piesaista sabiedrības uzmanību ar savu rīcību. Sabiedrībai jāatceras, ka ir viegli izteikt spriedumus un dot padomus, bet, nezinot patiesību, iespējams kļūdīties.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

Ja gribi uzzināt, kas ir AST, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt, kas ir AST, spied uz bildes.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

Ja gribi uzzināt par AST agrīnajām pazīmēm, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par AST agrīnajām pazīmēm, spied uz bildes.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

Ja gribi uzzināt par AST iemesliem, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par AST iemesliem, spied uz bildes.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

Ja gribi uzzināt, kā sadzīvot ar šo diagnozi, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt, kā sadzīvot ar šo diagnozi, spied uz bildes.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

Ja gribi uzzināt par nervu sistēmas attīstības īpatnībām, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par nervu sistēmas attīstības īpatnībām, spied uz bildes.

Ja gribi uzzināt par atbalsta kampaņu vairāk, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par atbalsta kampaņu vairāk, spied uz bildes.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti