Krievijas triecienā cietusi Kijivas HES
Krievija veikusi vērienīgu Ukrainas apšaudi ar raķetēm un droniem.
Bojā gājuši vismaz pieci cilvēki, vēl 20 ievainoti.
Nodarīti postījumi arī Kijivas hidroelektrostacijai (HES).
Tomēr, kā norāda amatpersonas, nav draudu, ka varētu tikt pārrauts spēkstacijas aizsprosts.
Kijivas HES ir viena no Dņepras kaskādes spēkstacijām.
Tā atrodas dažus kilometrus augšpus Kijivas.
Krievija uzbrukusi Ukrainas pilsētām
Ar 127 raķetēm un 109 "Šahed" kaujas droniem Krievija šodien uzbrukusi Ukrainas pilsētām un citām apdzīvotām vietām, veicot vienu no pēdējā laika lielākajiem uzbrukumiem.
Tā pavēstījis Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.
Notriekt izdevies 102 raķetes un 99 dronus.
Tā informējuši Ukrainas Gaisa spēki.
Uzbrukumā enerģētikas nozarei esot nodarīti lieli postījumi.
Atjaunošanas darbi jau notiekot visur, kur ir elektroenerģijas piegādes pārrāvumi.
Ukrainas amatpersonas uzsver, ka Ukrainai ir nepieciešami tālas darbības rādiusa ieroči un partneru atļauja lietot tos pret mērķiem Krievijā.
Omskā noticis sprādziens naftas pārstrādes rūpnīcā
Krievijas lielākajā naftas pārstrādes rūpnīcā Omskā noticis sprādziens un izcēlies ugunsgrēks.
Par to saziņas vietnē "Telegram" vēsta kanāls 112 un citi Krievijas mediji.
Ziņo, ka rūpnīcā gadā pārstrādā aptuveni 22 miljonus tonnu naftas.
No Omskas līdz robežai ar Ukrainu ir vairāk nekā 2000 kilometru.
Vācijas kanclers atbalsta stingrāku ieroču kontroli
Vācijas kanclers Olafs Šolcs atbalsta stingrāku ieroču kontroli.
Tā viņš reaģējis uz nāvējošo uzbrukumu Zolingenē pagājušajā nedēļā.
Piektdien vakarā Zolingenes centrā kāds sīriešu imigrants nodūra trīs un ievainoja vēl astoņus cilvēkus.
Atbildību par uzbrukumu uzņēmies teroristiskais grupējums "Islāma valsts".
Islandē gājis bojā kāds ārzemju tūrists
Islandē pēc ledus nobrukuma Breidamerkurjokula ledājā gājis bojā kāds ārzemju tūrists.
Viens tūrists guvis ievainojumus, taču viņa dzīvībai briesmas nedraudot.
Vēl divi citi joprojām skaitās pazuduši bez vēsts.
Islandes glābšanas dienesta darbinieki viņus mēģina izrakt no nogruvuma.
Abi pazudušie bijuši starp 25 cilvēkiem, kas vakar kopā ar gidu apmeklējuši ledus alu.
Austrālijā pēc darba laika drīkstēs ignorēt zvanus un e-pastus no darba
Austrālijā cilvēki turpmāk oficiāli drīkstēs ignorēt zvanus un e-pastus no darba, kas saņemti pēc darbalaika beigām vai brīvdienās.
Tas būs iespējams, pateicoties jaunam likumam, kas stājas spēkā šodien.
Jaunā aptaujā secināts, ka austrālieši pagājušajā gadā strādājuši vidēji 281 stundu neapmaksātu virsstundu.
Latvijā pieaug saslimstība ar Covi-19
Novērots līdz šim vasaras mēnešos lielākais Covid-19 izplatības palielinājums.
Par to šodien informēja Slimību profilakses un kontroles centra pārstāvis Jurijs Perevoščikovs.
Pēdējo divu nedēļu laikā bijuši arī deviņi nāves gadījumi.
Perevoščikovs atzina, ka jaunie lipīgā vīrusa paveidi ir arī spējīgi zināmā mērā apiet iepriekš iegūto imunitāti.
Vīruss turpinot nemitīgi evolucionēt jeb attīstīties.
Ar to, visticamāk, būšot jāsadzīvo ilgu laiku.
Gada laikā varot sagaidīt divus līdz trīs saslimstības palielinājumus.
"Latvenergo" ziedo 200 000 eiro onkoloģijas pacientu atbalstam
Uzņēmums "Latvenergo" ziedojis 200 tūkstošus eiro organizācijas "Ziedot.lv" izveidotajai Onkoloģijas pacientu atbalsta programmai.
Pateicoties šim ziedojumam, atbalstu zāļu iegādei saņems vairāki desmiti vēža pacientu.
Arī 19 gadus vecais Gabriels Mutors.
Viņam sabiedrība līdz šim saziedojusi vairāk nekā 270 tūkstošus eiro no nepieciešamā pusmiljona.
Laika ziņas
Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijas rietumos būs daļēji mākoņains, austrumos lielākoties mākoņains laiks.
Vietām valsts austrumos īslaicīgs lietus.
Lokāli veidosies migla ar redzamību no 100 līdz 500 metriem.
Lēns vējš.
Gaisa temperatūra 9…14 grādi, dienvidaustrumos 14…17 grādi.
Rīt mākoņu daudzums pakāpeniski samazināsies.
No rīta vietām austrumos īslaicīgs lietus.
Lēns vējš.
Gaisa temperatūra 21…24 grādi.
Rīgā būs daļēji mākoņains laiks, rīt dienā debesis skaidrosies.
Bez nokrišņiem.
Lēns vējš.
Gaisa temperatūra naktī 15…16 grādi, rīt dienā 22…24 grādi.
Laika prognoze – otrā.