Aiztur vienu no zināmākajiem organizētās noziedzības līderiem Latvijā
Latvijas policija kopā ar Spānijas policiju un Eiropolu apcietināja vienu no zināmākajiem Latvijas noziedzniekiem.
Vēl apcietināja vairākus viņa noziedzīgās grupas dalībniekus.
Ir aizdomas, ka viņi nelegāli darbojušies ar narkotikām un legalizējuši noziedzīgi iegūtu naudu.
Policija viņiem atņēmusi automašīnas, dārgus pulksteņus, munīciju un arestēja 10 īpašumus.
Pavisam apcietināja 16 cilvēkus – 10 Latvijā un 6 Spānijā.
Izmeklēšana vēl turpinās.
Vienojas "Studētgoda" stipendiju nākamgad palielināt par pieciem eiro
Stipendiju "Studētgods" nākamagad palielinās par pieciem eiro.
Tā šodien vienojās Latvijas Studentu apvienība ar Izglītības un zinātnes ministrijas un Finanšu ministrijas pārstāvjiem.
Tagad stipendija būs 180 eiro liela.
Stipendiju "Studētgods" var iegūt personas ar invaliditāti, bārenis vai jaunietis, kurš ir bez vecāku apgādības.
Vēl var pretendēt personas no daudzbērnu ģimenēm.
Vienojas par jauna māksliniecisko kolektīvu vadītāju atalgojuma modeļa ieviešanu
Koalīcija ir vienojusies par jaunu Dziesmu un deju svētku kolektīvu vadītāju algas modeli.
To šodien teica kultūras ministre Agnese Lāce no "Progresīvajiem".
Pašvaldībām piešķirs naudu, lai māksliniecisko grupu vadītājiem būtu lielākas algas.
Pašvaldībām būs jāatskaitās, kur šī nauda izlietota.
Izraēlas triecienos Libānas dienvidos nogalināti 274 cilvēki
Izraēla šodien uzsāka plašu uzbrukumu pret Libānas kaujinieku grupējumu "Hizbullāh".
Tas ir vislielākais uzbrukums kopš kara sākuma.
Karš sākās pagājušā gada oktobrī.
Šodienas uzbrukumos ir nogalināti 274 cilvēki.
Viņu vidū arī bērni.
Tā ziņo Libānas Veselības ministrija
Libānas iedzīvotājus aicina pamest teritorijas, kur notiek uzbrukumi.
Arī grupējums "Hizbullāh" teica, ka ir raidījis raķetes uz Izraēlu.
Haifā sāka skanēt trauksmes sirēnas
Šovakar gaisa trauksmes sirēnas sāka skanēt Izraēlas pilsētā Haifā.
Izraēlieši skrēja meklēt patvērumu, lai paslēptos.
Tā vēsta ziņu aģentūra AFP.
Ukrainas spēki ziņo par iebrukšanu Krievijā vēl vienā vietā
Ukrainas bruņotie spēki ir šķērsojuši Krievijas robežu vēl vienā vietā.
To sacīja Ukrainas Bruņoto spēku desanta 95. triecienbrigāde.
Vēl neatklāj, kur tas ir noticis.
Tomēr Ukrainas frontē nav palicis vieglāk.
Krievija tupina uzbrukumus Hersonas, Doneckas un Harkivas apgabalos.
Vairāki cilvēki ir miruši, bet daudzi ir ievainoti.
Ukrainas prezidents ieradies vizītē ASV
Tikmēr Ukrainas prezidents Volodmirs Zelenskis ir vizītē Amerikas Savienotajās valstīs (ASV).
Viņš ASV prezidentam Džo Baidenam stāstīs par Ukrainas "Uzvaras plānu".
Zelenskis šo uzvaras plānu izstāstīs arī Kamalai Harisai un Donaldam Trampam.
Viņi ir ASV prezidenta amata kandidāti.
Rīgā būs nometnes Ukrainas un Latvijas bērniem un jauniešiem
Rīgā rīkos nometnes Ukrainas un Latvijas bērniem un jauniešiem.
Tās notiks skolēnu rudens brīvlaikā oktobrī.
Nometnēs ukraiņu bērni varēs tikties ar citiem bērniem un uzlabot savu emocionālo labsajūtu.
Vēl ukraiņu bērni tur varēs labāk apgūt latviešu valodu.
Nometnēm varēs pieteikties skolas vecuma bērni līdz 18 gadu vecumam.