Krievijas karaspēks veic spēcīgākus pretuzbrukumus Kurskā
Krievijas karaspēks veic spēcīgākus pretuzbrukumus Kurskas apgabalā, kuru kontrolē Ukrainas armija.
Krievija grib atgūt kontroli pār savu pierobežas apgabalu Kursku.
Krievijas karaspēks to grib paveikt pirms rudens laikapstākļi ietekmē armijas spējas.
Tā domā ASV domnīcas "Kara izpētes institūts" eksperti.
Krievija ar droniem uzbrūk Doneckai
Šodien Krievija ar droniem jeb bezpilota lidaparātiem uzbruka Ukrainas Doneckas apgabalam.
Tur nogalināti divi cilvēki, bet ievainoti 10 cilvēki.
Bezpilota lidaparāts trāpīja automašīnai.
To teica Doneckas apgabala prokuratūra.
Krievija ar droniem šodien uzbruka arī Harkivas apgabalam Ukrainā
Tur ievainoti 5 cilvēki.
Tā teica Harkivas apgabala militārā administrācija.
Uzbrukumi turpinās arī Tuvajos Austrumos
Izraēlas Aizsardzības spēki šodien aicināja vēl 22 Libānas dienvidu teritoriju iedzīvotājus pamest savas mājas.
Pēc šīs ziņas ši-ītu kaujinieku grupējums "Hizbullāh" uz Izraēlu raidīja vairākus desmitus raķešu.
Tur ievainoti 2 cilvēki.
Tā teica Izraēlas vietējie mediji.
Arī Izraēla veikusi vairākus uzbrukumus no gaisa uz Libānu.
Netālu no Libānas galvaspilsētas Beirūtas šodien nogalināti 9 cilvēki.
Tā teica Libānas Veselības ministrija.
Liepājā notika mazais pasaules diktāts latviešu valodā
Tajā piedalīties varēja gan klātienē, gan attālināti – internetā.
Pavisam diktāta rakstīšanā piedalījās vairāk nekā 700 cilvēki.
Jaunākajam dalībniekam bija 9 gadi, bet vecākajam – 84.
Pēc diktāta rakstīšanas bija koncerts.
Tā laikā brīvprātīgie skolotāji laboja uzrakstītos darbus.
Oktobrī un novembrī Valsts Vides dienests īpaši uzrauga upes, kur dzīvo laši
Tas ir tāpēc, ka šobrīd Latvijas upēs notiek lašu un taimiņu nārsts.
Tajās tagad nedrīkst zvejot zivis.
Pirmajās divās nedēļās uzraugi noķēruši vienu maluzvejnieku, kurš to darīja.
Uzraugi arī izņēmuši 12-it nelegālos zvejas rīkus no upēm.
Arī iedzīvotāji ir aicināti ziņot uzraugiem, ja šajās upēs redz neatļautas darbības.
Kopumā nelegālā zvejniecība Latvijā samazinās.
Tas ir tāpēc, ka par to ir lieli sodi.
Saeimas deputāts Ainārs Šlesers kandidēs uz Rīgas mēra amatu
Saeimas deputāts Ainārs Šlesers no partijas "Latvija pirmajā vietā" būs šīs partijas kandidāts uz Rīgas mēra amatu.
To atbalsta viņa partijas biedri.
Pašvaldību vēlēšanas plānotas nākamgad.
Vēl Aināru Šleseru šodien atkārtoti ievēlēja par partijas "Latvijas pirmajā vietā" priekšsēdētāju.
Līdz mēneša beigām daudzviet būs redzama spoža komēta
No šodienas līdz mēneša beigām daudzviet pasaulē debesīs būs labi redzama spožā Čučiņšanas-ATLAS komēta.
Latvijā šo komētu varēs redzēt pat bez palīg-ierīcēm.
To varēs redzēt vakaros no pulksten septiņiem vakarā.
Jāskatās zemu pie horizonta – rietumu, vēlāk dienvidrietumu pusē.
Par to ziņo Latvijas Astronomijas biedrība.
Laika ziņas
Rīgā šobrīd +8 grādi.
Naktī Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.
Bez ievērojamiem nokrišņiem.
Atsevišķos rajonos veidosies migla.
Gaisa temperatūra: +1…+5°, vietām piekrastē +6…+8°.
Rīgā naktī lēns vējš 2-4 m/s, gaisa temperatūra +4…+6°.
Rīt dienā Latvijā dienvidaustrumu vējš 4-7 m/s, gaisa temperatūra +11…+12°.
Medicīniskais laika tips 2. - labvēlīgs.