Ziņas vieglajā valodā 5. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 5. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 5. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Alūksnes novadā konfiscē lielu daudzumu narkotiku

Valsts policija šonedēļ aizdomās par nelegālu narkotiku biznesu Alūksnes pusē aizturējusi vairākas personas.

Policija arī konfiscējusi jeb izņēmusi lielu daudzumu narkotisko vielu.

Arī nepieciešamās vielas un aprīkojumu to ražošanai.

Aizturēto vidū esot arī personas, kas nav Latvijas valstspiederīgie.

Patlaban jau varot runāt par konfiscētu vairāk nekā vienu tonnu gatavās produkcijas.

Šī bijusi ilgstoša operācija.

Tai atbalstu sniedzis arī Eiropols.

Patlaban aizvien turpinoties krimināl-procesuālās darbības un izmeklēšana.

Tāpēc plašākus komentārus policija pagaidām nesniedz.

Kongresā apspriež Sēlijas nākotni

Viesītē šodien notika 11. Sēlijas kongress "Savienojam ideālo un reālo!".

Šogad ir Sēlijas kongresa 25. gadadiena.

Šodien kongresā sēļi diskutēja par pagātnes mantojumu, tagadni un nākotni.

Latvijā atzīmē Skolotāju dienu

Izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša
Izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša

Mūsu kopīgais mērķis ir augstvērtīga izglītība katram bērnam Latvijā.

Un atslēga tam ir skolotāji.

Tā pavēstījusi izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša no "Jaunās Vienotības", sveicot pedagogus Skolotāju dienā.

Pedagogus apsveicis arī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs.

Viņš vēl pedagogiem spēku dažkārt apstāties un parūpēties pašiem par sevi un vienam par otru.

Skolotāju dienu šogad pirmo reizi atzīmējam 5. oktobrī.

To paredz likums.

Līdz šim Skolotāju dienu atzīmēja oktobra pirmajā svētdienā.

Izraēla apšaudījusi "Hizbullāh" komandcentru Libānas dienvidos

Izraēlas kara aviācija Libānas dienvidos veikusi triecienu kaujinieku grupējuma "Hizbullāh" komandcentram.

Tas atradies mošejā netālu no kādas slimnīcas.

Izraēla uzbrūk no gaisa arī citviet Libānā.

Šorīt pienākušas ziņas, ka izraēliešu triecienā Tripolē Libānas ziemeļos nogalināts teroristu grupējuma "Hamās" militārā spārna līderis Saīds Atalla.

"Hamās" pagaidām nav apstiprinājis viņa nāvi.

Pēc otrdienas vakarā notikušā Irānas uzbrukuma ar gandrīz 200 ballistiskajām raķetēm Izraēla joprojām apdomā iespējamos atbildes soļus.

ASV prezidents Džo Baidens vakar pavēstīja, ka izraēlieši vēl nav izlēmuši, kāda būs viņu atbilde.

Baidens arī aicināja sabiedrotos atturēties no uzbrukumiem Irānas naftas objektiem.

Ukrainas spēki trāpījuši trim Krievijas komandpunktiem

Ukrainas Aizsardzības spēki vairāku dienu laikā ar Rietumu raķetēm trāpījuši trim Krievijas karaspēka komandpunktiem.

Tā pavēstījis Ukrainas armijas ģenerālštābs.

Triecienu rezultātus precizējot.

Doneckas apgabalā nogalināti Ziemeļkorejas virsnieki

Krievijas okupētajā Ukrainas Doneckas apgabala daļā nogalināti seši Ziemeļkorejas virsnieki.

Tā vēsta ukraiņu tīmekļa izdevums "Kyiv Post", atsaucoties uz avotiem Ukrainas izlūkdienestā.

Vēl trīs Ziemeļkorejas karavīri ievainoti.

Jūnijā parādījās ziņas, ka Ziemeļkoreja plāno nosūtīt militāros celtniecības un inženiertehniskos spēkus "atjaunošanas darbiem" okupētajā Doneckas apgabala daļā.

Rietumu izlūkdienesti uzskata, ka puse no aptuveni trim miljoniem artilērijas šāviņu, ko Krievija izmanto gada laikā, piegādāti no Ziemeļkorejas.

Grīziņkalnā ierīko pilsētas pļavu

Grīziņkalnā šodien notika pilsētas pļavas ierīkošanas talka.

Latvijas Dabas fonds pilsētas pļavas veido jau ceturto gadu, lai saglabātu dabas daudzveidību.

Jauno pilsētas pļavu izveidei izmanto sēklas, kuras šovasar ar rokām ievāktas visā Latvijā.

Laika ziņas

Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā būs mainīgs mākoņu daudzums.

Vietām ziemeļos neliels lietus.

Atsevišķos rajonos veidosies migla.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra -2…+3, vietām piekrastē +4…+7 grādi.

Rīt būs daļēji mākoņains laiks.

Bez būtiskiem nokrišņiem.

No rīta vietām saglabāsies migla.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra 11…14 grādi.

Rīgā tuvākajā diennaktī būs mainīgs mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī +2…+4, rīt dienā 11…13 grādi.

Laika prognoze – otrā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti