Ziņas vieglajā valodā 9.septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 9.septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 9.septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Slimnīcām neizdodas atgūt pacientu parādus

Parādi slimnīcām sasnieguši vairākus miljonus eiro.

Ļoti bieži pacienti paliek parādā mazas summas – 20 vai 30 eiro, taču tādu parādnieku ir daudz.

Lai atgūtu naudu, slimnīcas iesaistījušas parādu piedzinējus.

Pacienti parādā ir ne tikai lielajām slimnīcām, arī reģionu slimnīcas netiek galā ar parādniekiem.

Latvijas pilsoņiem vētras dēļ bija nepieciešama palīdzība

Vairākiem Latvijas pilsoņiem viesuļvētras „Irma” dēļ bija nepieciešama palīdzība.

Cilvēki vērsās Latvijas ārlietu dienestā, jo vēlējās ātrāk pamest vētras apdraudētos reģionus.

Visi palīdzības lūdzēji to saņēma un atrodas drošībā.

Viesuļvētra "Irma" sasniegusi Kubu.

Vēja ātrums ir ļoti liels – 72 metri sekundē.

Šonedēļ viesuļvētra traucās pāri Karību jūras salām.

Tur nodarīti plaši postījumi.

Nedēļas nogalē viesuļvētra sasniegs ASV Floridas štatu.

Gaidot vētru, tur notiek vērienīga iedzīvotāju evakuācija.

Rīgā norisinās mākslas forums "Baltā nakts"

Šonakt Rīgā norisināsies mākslas forums "Baltā nakts.

Būs dažādi pasākumi dažādās Rīgas vietās.

Gan izstādes, gan koncerti.

Savus mākslas darbus demonstrēs arī ārzemju mākslinieki.

Bastejkalnā izvietota britu mākslinieka Luka Džeroma instalācija "Mēness muzejs".

Bet pusnaktī Svētā Pētera baznīcā izskanēs franču mākslinieka Īva Kleina skaņdarbs "Monotonā klusuma simfonija".

Visi "Baltās nakts" pasākumi ir bez maksas.

Rīgā atzīmē Tēva dienu

Rīgā Vērmanes dārzā šodien notika Tēva dienas festivāls.

To atklāja ar gājienu no Brīvības pieminekļa līdz Vērmanes dārzam.

Pirms gājiena Tēva dienas dalībniekus no putna lidojuma iemūžināja kopīgā bildē.

Likteņdārzā šodien bija Ābolu balle

Balles dalībnieki varēja lasīt alejā izaugušos ābolus.

Pēc tam no āboliem spieda sulu un gatavoja dažādus gardumus.

Bērni varēja zīmēt un piedalīties dažādās sacensībās.

Likteņdārza ābeļu alejā aug Latvijā populāro šķirņu ābeles.

Aleju izveidoja pirms deviņiem gadiem.

Latvijas basketbola izlase gatavojas spēlei ar Melnkalni

Latvijas basketbola izlase Turcijā šodien trenējās un gatavojās rītdienas mačam pret Melnkalni.

Komandas galvenais treneris Ainars Bagatskis pēc treniņa teica, ka pret Melnkalni gatavi spēlēt visi 12 spēlētāji, tostarp iepriekš apslimušais Jānis Strēlnieks.

Spēle rīt pusvienos dienā.

Laika ziņas

Svētdien Latvijas centrālajā un austrumu daļā gaiss sasils līdz +21..+24 grādiem, savukārt Kurzemē būs +18..+21 grāds.

Svētdienas pēcpusdienā un vakarā daudzviet līs, tostarp gaidāms pērkona negaiss.

Pūtīs lēns līdz mērens dienvidu, dienvidaustrumu vējš, negaisa laikā - brāzmains.

Gaisa temperatūra naktī 10..+15 grādu.

Rīgā galvenokārt vakarā gaidāms lietus, iespējamas pērkona negaiss.

Gaisa temperatūra naktī +13...+15 grādi, dienā +22...+23 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti