Ziņas vieglajā valodā 8. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. septembrī.

Rīgā riepas uzkrājušam uzņēmumam - 13 miljonu eiro sods

Uzņēmumam "Riepu bloki" noteikts ļoti liela soda nauda – gandrīz 13 miljoni eiro.

Šādu sodu noteica Valsts vides dienests par liela daudzuma nolietoto riepu uzkrāšanu Rīgā un nepārstrādāšanu.

Uzņēmums nepildījis vairākus vides dienesta rīkojumus.

SIA "Riepu bloki" uzskata, ka sods ir netaisnīgs un sola to pārsūdzēt.

 

Tiesa atceļ aizliegumu Magonim tikties ar Osinovski

„Latvijas Dzelzceļa” bijušajam vadītajam Uģim Magonim atcelts aizliegums tikties ar Igaunijas miljonāru Oļegu Osinovski.

Aizliegumu atcēla Limbažu rajona tiesa.

Magonis joprojām nedrīkst izbraukt no valsts.

Magoni tur aizdomās par aptuveni pusmiljona eiro liela kukuļa saņemšanu.

Savukārt Osinovski apsūdz šī kukuļa došanā.

 

Latgalē atjaunota satiksme uz iepriekš applūdušajiem autoceļiem

Latgalē atjaunota satiksme uz autoceļiem, kas augustā applūda un kļuva neizbraucami.

Tā informē uzņēmums "Latvijas Valsts ceļi".

Atjaunota satiksme uz pēdējā applūdušā autoceļa Salnava-Motriņa pie Krutovas.

Kopumā plūdu dēļ deviņos novados bija slēgti 17 valsts autoceļi.

 

Zemestrīcē Meksikā vairāki desmiti bojāgājušo

Meksiku satricināja spēcīga zemestrīce.

Tā nodarīja lielus postījumus un paņēma vairāk nekā 30 cilvēku dzīvības.

Zemestrīce arī izraisīja cunami.

Eksperti brīdina, ka Meksikas, Gvatemalas, Salvadoras un vairāku citu valstu piekrasti var sasniegt līdz trim metriem augsti cunami viļņi.

 

Vētras dēļ var nākties evakuēties visiem Floridas iedzīvotājiem

ASV un Karību jūras teritorijās turpina plosīties viesuļvētra "Irma".

Vairāki cilvēki gājuši bojā un daudzi ievainoti.

Viesuļvētra tuvojas ASV Floridas štatam.

Štata gubernators Riks Skots šodien paziņoja, ka visiem 20 miljoniem Floridas iedzīvotāju jābūt gataviem evakuēties.

 

Veicinās pozitīvu attieksmi pret personām ar īpašām vajadzībām

Īpašā akcijā uz Rīgas un citu Latvijas pilsētu parku soliem atstātas vairākas grāmatas "Jonotans no Kaiju kalna".

Akcijas rīkotāji aicina cilvēkus grāmatas paņemt, izlasīt un nodot citiem.

Ar šo pasākumu iecerēts veicināt labvēlīgu sabiedrības attieksmi pret personām ar īpašām vajadzībām.

Cilvēkus, kas grāmatu izlasījuši, aicina dalīties ar viedokļiem un atsauksmēm par to gan savstarpēji, gan organizācijas „Sustento” sociālo tīklu lapās.

Akcija turpināsies tik ilgi, kamēr grāmatas ceļos no viena cilvēka pie otra.

 

Rīgā vairāki satiksmes ierobežojumi

Rīgā naktī uz sestdienu, 9.septembri, turpināsies asfalta ieklāšana Krišjāņa Valdemāra ielā.

Tādēļ atsevišķos ielas posmos būs slēgta satiksme.

Būs arī izmaiņas sabiedriskā transporta maršrutos.

Vēl vairāki citi satiksmes ierobežojumi būs saistībā ar pasākumu "Rīgas sporta nakts 2017".

Šī pasākuma dēļ vairākās Rīgas ielās, arī 11. novembra krastmalā no šodienas līdz 10.septembrim būs noteikti vairāki satiksmes ierobežojumi.

 

Laika ziņas

Naktī uz sestdienu, 9.septembri, Latvijā būs pārsvarā mākoņains laiks.

Lielākajā daļā teritorijas brīžiem līs.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 4-9 metri sekundē, jūras piekrastē brāzmās līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra: +9...+14 grādi.

Sestdien, 9.septembrī, dienā mākoņains, vakarā debesis pakāpeniski sāks skaidroties.

Dienas pirmajā pusē daudzviet neliels lietus. Gaisa temperatūra: +16...+21 grādi.

Laika tips rīt būs otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti