Ziņas vieglajā valodā 7. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 7. oktobrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 7.oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt


Rīgā izsludinās jaunu konkursu atkritumu apsaimniekošanai

Rīgas dome plāno izsludināt konkursu par tiesībām turpmākos septiņus gadus izvest atkritumus pilsētā.

Pilsētu dalīs četrās dažādās zonās.

Katrs uzņēmējs varēs pieteikties uz ne vairāk kā trīs zonām.

Šobrīd nav skaidrs, kas notiks ar iepriekš noslēgto līgumu ar uzņēmumu “Tīrīga”.

Konkurences padome pagaidām nekomentē Rīgas domes plānus.

Piedāvā neapliekt ar nodokli vienīgo mājokli ar vērtību līdz 100 000 eiro

Tieslietu ministrija rosina ar nekustamā īpašuma nodokli neaplikt vienīgo mājokli.

Nodoklis, iespējams, nebūs jāmaksā par tādu mājokli, kura vērtība nav lielāka par simt tūkstošiem eiro.

Tā pirmdien, 7. oktobrī, sacīja Jaunās konservatīvās partijas pārstāve Juta Strīķe.

Priekšlikums ir pārskatīt kadastrālās vērtības un noteikt minimālo nekustamā īpašuma vērtību, par kuru nodoklis nav jāmaksā.

Vienošanās gan par šādu piedāvājumu pagaidām nav panākta.

Noraida Eigima sūdzību par Valodas centra noteikto sodu

Bijušā Daugavpils mēra Riharda Eigima prasība pret Valsts valodas centru noraidīta.

Tā lēma Daugavpils tiesa.

Tiesa atstāja negrozītu Valsts valodas centra lēmumu.

Centrs iepriekš prasīja sodīt Eigimu par nepietiekamām valsts valodas zināšanām. Viņam noteica naudas sodu par to, ka pildot amata pienākumus, Eigims nelieto valsts valodu pietiekamā apjomā.

Makrons aicina Džonsonu pārskatīt “Brexit” priekšlikumus līgumam

Francijas prezidents Emanuels Makrons ir uzdevis Lielbritānijas premjeram Borisam Džonsonam pārskatīt iesniegtos priekšlikumus.
Viņam ir dota nedēļa laika.

Eiropas Savienības amatpersonas uzstāj, ka nepieciešami uzlabojumi jautājumā par Īrijas un Ziemeļīrijas robežkontroli.

Pagaidām nav skaidrs, kādi tie varētu būt.

Daudzās pasaules pilsētās notiek klimata aktīvistu protesti

Daudzās pilsētās pirmdien, 7. oktobrī, notika klimata aizstāvju protesta akcijas.

Desmitiem cilvēku vairākās pasaules pilsētās ir aizturēti.
Protesta akcijas organizē kustība „Dumpis pret izmiršanu”.
Mērķis ir pievērst lielāku uzmanību klimata pārmaiņām.

Kustība ir neapmierināta, ka valdības nepilda iepriekš dotos solījumus šajā jomā.
Bija bloķētas ielas Berlīnē, Londonā un Amsterdamā.

Protesti notika arī Austrālijā, atzīmējot globālās protesta nedēļas sākumu.

Reģistrēti pirmie gripas gadījumi

Oktobra sākumā reģistrēti pirmie gripas saslimšanas gadījumi.
Tomēr kopumā saslimstība ar gripu Latvijā ir ļoti zema.

Ir ziņas par vairākiem gadījumiem Rīgas bērnudārzos.
Saslimuši arī vairāki pirmo klašu skolēni.

Viņiem konstatētas elpceļu infekcijas un B tipa gripas vīrusi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti