Ziņas vieglajā valodā 29. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 29. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 29. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Pasākuma dēļ naktī ierobežos kustību Brīvības ielā

Sestdien vakarā būs ierobežota satiksme Rīgā, Brīvības ielā. Tur gaidāms Brīvības ielas nakts brauciens. Šajā braucienā piedalīsies daudz cilvēku ar skrituļslidām, skrituļdēļiem un skrejriteņiem. Nakts brauciena sākums būs pulksten vienpadsmitos vakarā. Brauciena dēļ sestdienas vakarā būs izmaiņas arī Rīgas autobusu, trolejbusu un tramvaju kustībā. Līdz diviem naktī nebrauks 11.tramvajs.

Vairāki simti bojāgājušo zemestrīcē Indonēzijā

Zemestrīcē Indonēzijas Sulavesi salā gājuši bojā vismaz 380 cilvēku. Vairāki desmiti cilvēku ir pazuduši bez vēsts. Simtiem cilvēku zemestrīcē arī nopietni ievainoti. Tā ziņo Indonēzijas glābšanas dienesti. Sulavesi salā piektdien notika divas zemestrīces. Pēc otrās zemestrīces izcēlās trīs metrus augsti cunami viļņi. Latvijas iedzīvotāji zemestrīcēs Indonēzijā nav cietuši.

Rīgā apmeklē Miķeļdienas gadatirgus

Sestdien vairākās Vecrīgas vietās un Rīgas apkaimēs notika Miķeļ-ienas gadatirgus. Tirdziņi notika Doma laukumā, Herdera laukumā, Jaunielā, Jēkaba, Pils un Tirgoņu ielās. Cilvēki izmantoja iespēju nopirkt dažādus meistaru darinājumus, pirts lietas, kā arī gaļu, zivis, medu, maizi, sieru un citus labumus. Tirdziņu apmeklētāji varēja klausīties arī dziesmas un vērot tautas dejas.

Ķīpsalas baseinā notiks nakts peldējums

Sestdien vakarā Rīgā, Ķīpsalas peldbaseinā, simt peldētāju piedalīsies nakts peldējumā. Cilvēki mēģinās nopeldēt tik ātri, lai labotu Ginesa pasaules rekordu. Šobrīd pasaules rekords peldēšanā simt reiz simt metru distancē pieder britiem. Šovakar to mēģinās pārspēt peldētāji no Latvijas, Igaunijas, Čehijas, Krievijas, Baltkrievijas un citām valstīm.

Laika prognoze

Septembra pēdējā diena Latvijā būs vējaina un mākoņaina. Tā prognozē sinoptiķi. Piekrastē gan šonakt, gan rīt dienā dienvid-rietumu vēja brāzmas sasniegs 20 metrus sekundē. Daudz-viet gaidāms īslaicīgs lietus. Gaisa temperatūra šonakt būs +3..+9 grādi, piekrastē līdz +13 grādiem. Rīt dienā gaisa temperatūra +9..+14 grādu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti