Ziņas vieglajā valodā 25.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem un 9 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 25.decembrī

Pirmdien Krievijā pieminēs militārās lidmašīnas aviokatastrofā bojāgājušos

Pirmdien Krievijā būs sēru diena.

Svētdien Melnajā jūrā nogāzās lidmašīna Tu-154.

Bojā gājuši visi uz klāja esošie 92 cilvēki.

Lielākā daļa - Krievijas armijas dziesmu un deju ansambļa mākslinieki.

Viņi devās uz Sīriju, lai sniegtu Krievijas kontingenta karavīriem Jaunā gada koncertu.

 

Maltā tiesas priekšā stājas abi lidmašīnas nolaupītāji

Maltā tiesas priekšā stājušies abi vīrieši, kuri piektdien nolaupīja Lībijas lidsabiedrības pasažieru lidmašīnu.

Tajā atradās 111 pasažieri un septiņi apkalpes locekļi.

Laineris veica iekšējo reisu, bet abi nolaupītāji to novirzīja uz Maltu, draudot pilotiem ar granātu un pistoli.

Vēlāk izrādījās, ka ieroči nav īsti.

 

Filipīnas skar spēcīgs taifūns

Filipīnās spēcīga taifūna dēļ Ziemassvētku laikā savas mājas nācies pamest vairāk nekā 100 000 cilvēkiem.

Taifūns jau skāris piekrasti Filipīnu austrumos, vēja ātrumam sasniedzot 50, bet brāzmās pārsniedzot pat 60 metrus sekundē.

Vietumis pārtrūkusi elektroenerģijas pārvade un sakari.

Taifūns nes lietusgāzes 500 kilometrus platā joslā.

 

Čīli satricina stipra zemestrīce

Čīles dienvidus svētdien satricinājusi spēcīga zemestrīce.

Tās stiprums sasniedzis septiņas, sešas magnitūdas.

Ziņu par cietušajiem nav.

Sākotnēji izziņotā cunami trauksme vēlāk atsaukta.

Nav vēstīts arī par smagiem postījumiem, tomēr aptuveni 20 000 mājsaimniecības palikušas bez elektroenerģijas.

Šur tur ir cietuši tilti un bojāts ceļu segums.

 

Japānā stipras snigšanas dēļ atceļ avioreisus un vilcienu reisus

Japānas ziemeļos spēcīgas snigšanas dēļ šajā nedēļas nogalē atcelti lidmašīnu un vilcienu reisi.

Tūkstošiem pasažieru ir jāgaida labāks laiks.

Piektdienas naktī sasniga gandrīz metru dziļš sniegs.

Situāciju sarežģī tas, ka uz nedēļas nogales reisiem biļetes izpārdotas pilnībā.

 

Vācijā neitralizē Otrā pasaules kara aviobumbu

Vācijas dienvidos, Augsburgā svētdien sekmīgi pabeigta teju divas tonnas smagas Otrā pasaules kara laika aviobumbas neitralizēšana.

Tās dēļ veica Vācijā plašāko evakuācijas operāciju kopš kara beigām.

Savas mājas uz laiku nācās atstāt 54 000 cilvēku.

Diviem speciālistiem aptuveni četru stundu laikā izdevies padarīt bumbu nekaitīgu.

 

Trešo daļu budžeta veltīs sociālajai aizsardzībai

No nākamā gada budžeta izdevumiem trešo daļu novirzīs sociālajai aizsardzībai.

Tā liecina Finanšu ministrijas apkopotā informācija.

Nākamā gada budžeta izdevumi plānoti 8,37 miljardu eiro apmērā. No tiem 2,84 miljardus eiro novirzīs sociālajai aizsardzībai.

 

Koncertā vāc naudu bērniem, kam vajag paliatīvo aprūpi

Rīgas Domā svētdien notika Ziemassvētku labdarības koncerts – svētbrīdis “Apsnieg eņģeļu koks”.

Tajā vāca naudu bērniem, kuriem vajadzīga paliatīvā aprūpe.

Latvijā ir aptuveni 200 ģimeņu, kuru bērniem nepieciešama šāda palīdzība.

 

Porziņģim Ziemassvētku spēlē zaudējums un 22 gūti punkti

Šī gada Latvijas labākais sportists Kristaps Porziņģis svētdien savāca 22 punktus un 12 atlēkušās bumbas Nacionālās basketbola asociācijas Ziemassvētku spēlē.

Tomēr viņa pārstāvētā Ņujorkas "Knicks" komanda piedzīvoja zaudējumu.

"Knicks" savā laukumā ar rezultātu 114:119 piekāpās Bostonas "Celtics" basketbolistiem

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti