Meksikā nogrand zemestrīce
Tā sasniedza 6,2 magnitūdas.
Tā varētu būt otrdien notikušās spēcīgās zemestrīces pēcgrūdiens.
Galvaspilsētā Mehiko uz laiku pārtraukti glābšanas darbi.
Pašlaik nav ziņu, ka šīsdienas zemestrīce skāra galvaspilsētu.
Otrdienas zemestrīcē Meksikā bojā gāja gandrīz 300 cilvēku.
Ziemeļkorejā zemestrīci, iespējams, izraisa kodolsprādziens
Ziemeļkorejā šodien reģistrēta neliela zemestrīce.
Ir aizdomas, ka noticis kodolizmēģinājums.
Zemestrīces epicentrs atradies turpat, kur reģistrēja zemestrīci 3. septembrī.
Vēlāk izrādījās, ka tas bija kodolizmēģinājums.
Dienvidkorejas meteoroloģiskais dienests pavēstījis, ka šoreiz zemestrīci izraisījuši dabiski procesi.
Irāna izmēģina raķeti, spītējot ASV prezidentam
Irāna paziņoja, ka izmēģinājusi vidēja darbības rādiusa raķeti.
Nav zināms, kad izmēģinājums noticis.
Pēc iepriekšējiem Irānas raķetes izmēģinājumiem sekoja jaunas ASV sankcijas.
ASV prezidents Donalds Tramps draudēja izstāties no kodolvienošanās, ja Irānas raķešu un kodolenerģijas programmas nekontrolēs stingrāk.
Ugunsdzēsēji likvidē bīstamas vielas noplūdi
Ugunsdzēsēji pagājušajā naktī likvidēja slāpekļa-skābes noplūdi uz Daugavpils šosejas pie Spuņģēniem.
Avārija notika vakar.
Bīstamā viela noplūda no kravas automašīnas.
Tika ierobežota satiksme.
No tuvējās apkārtnes evakuēja četrus cilvēkus.
Notikušo avāriju tagad izmeklē policija.
Atklāj atjaunoto tiltu pār Gauju
Šodien atklāja atjaunoto tiltu pār Gauju Siguldā.
Tiltam ir gara vēsture.
To uzbūvēja pirms 80 gadiem.
Otrā pasaules kara laikā to uzspridzināja un pēc tam atjaunoja.
Tilts ir unikāls. Otra tāda Latvijā nav.
Tilts balstās uz trīs vairāk nekā 35 metrus platiem lokiem.
Tagad atjaunotais tilts ir kļuvis ērtāks gājējiem un ģimenēm ar bērniem, jo tagad te ir izbūvētas gājēju ietves un pārejas.
Latvijā varētu būt īpaši skaists rudens
Latvijā šogad zelta rudens var izrādīties īpaši krāšņs.
Patlaban ir visi priekšnosacījumi spilgtām rudens krāsām.
Tuvākajās diennaktīs gaidāmais saulainais laiks un vēsās naktis ļaus koku lapām krāsoties dzeltenos un sārtos toņos.
Nav gaidāms ne stiprs vējš, ne lietus.
Tas nozīmē, ka lapas ilgāk paliks kokos.
Zelta rudens kulminācija gaidāma oktobrī.
Tenisiste Ostapenko tiek Seulas finālā
Latvijas vadošā tenisiste Aļona Ostapenko šodien sasniedza Seulas turnīra finālu.
Viņas pretiniece būs brazīliete Beatrīsa Adadžu-Māja.
Spēles sākums agrā svētdienas rītā - astoņos pēc Latvijas laika.
Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Laiks svētdien saulains
Arī svētdien visā Latvijā spoži spīdēs saule.
Pūtīs lēns līdz mērens austrumu vējš.
Naktī un no rīta vietām veidosies migla.
Gaisa temperatūra naktī +5...+10 grādi, dažviet zāles virskārtā iespējama salna.
Dienā +16...+19 grādi. Laika tips otrais - labvēlīgs.