Ziņas vieglajā valodā 23.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 23.maijā

Lūdz nabadzīgākos pensionārus atbrīvot no elektrības maksājuma palielināšanas

Liels atbalsts nabadzīgākajiem pensionāriem būtu iespēja saņemt atlaidi par iespējamo elektrības maksas palielināšanos.

Tiem, kas maz tērē elektrību, no jūlija būs jāmaksā par elektrības pieslēgumu.

Šī maksa būs tikai daži eiro.

Tomēr nabadzīgākie pensionāri to izjutīs. Tā uzskata Pensionāru federācija.

Tāpēc tā izteikusi lūgumu Ministru prezidentam palīdzēt nabadzīgajiem pensionāriem un atbrīvot viņus no elektrības maksājuma palielināšanas.

Valdība lems par palīdzību piena ražotājiem

Valdība otrdien, 24.maijā, lems par palīdzību zemniekiem – piena ražotājiem.

Krīze piena nozarē ir ieilgusi. Piena iepirkuma cenas ir krietni samazinājušās.

Zemnieku ienākumi no pārdotā piena ir mazāki nekā izdevumi.

No Eiropas Savienības šovasar, visticamāk, palīdzības nebūs.

Tāpēc valdība lems par vairāk nekā sešu miljonu eiro piešķiršanu piena ražotājiem.

Vēl spriedīs par skolotāju algām

Politiķi vēl vismaz divas nedēļas spriedīs par skolotāju algām.

Valdības vadītājs šaubās, vai tajās pašvaldībās, kur gaidāms algas samazinājums, būs iespējams samazināt skolēnu skaitu.

Tāpat jāturpina risināt bērnudārzu pedagogu algu problēmas.

Junkers: Eiropas Savienībai jāspēj uzņemt divi miljoni bēgļu

Eiropas Savienībai vajadzētu spēt uzņemt divus miljonus bēgļu.

Tā uzskata Eiropas Komisijas prezidents Žans Klods Junkers.

Pēc viņa domām, Eiropai ar vairāk nekā 500 miljoniem iedzīvotāju tas nesagādātu grūtības.

Viņam arī esot kauns sarunās Jordānijā un Libānā.

Šīs valstis ir nabadzīgākas nekā vairums Eiropas valstu.

Tomēr tās spējušas uzņemt vairāk bēgļu nekā visa Eiropas Savienība.

Pagājušajā gadā Eiropā ieradās vairāk nekā miljons patvēruma meklētāju. Ne visi varēs te palikt.

Beļģijā protesti pret darba laika pagarināšanu

Beļģijā vērojama plaša neapmierinātība saistībā ar valdības iecerētajām pārmaiņām strādājošajiem.

Tās paredz pagarināt darba nedēļu par septiņām stundām.

Rīt pret to Briselē iebildīs tūkstošiem cilvēku.

Mēneša beigās gaidāms dzelzceļnieku streiks. Pēc mēneša paredzēts streiks visā valstī.

Šonedēļ būs silts laiks

Šajā nedēļā gaidāms silts laiks.

Temperatūra vietām paaugstināsies līdz 26 grādiem.

Tomēr atsevišķās dienās iespējams pērkona negaiss.

Laika apstākļi varētu mainīties trešdien.

Tad vietām līs lietus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti