Ziņas vieglajā valodā 22.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.maijā.

Darbam vasaras brīvlaikā reģistrējušies gandrīz 9000 skolēnu

Skolēni aktīvi reģistrējas darbam vasaras brīvlaikā.

Līdz šim Nodarbinātības valsts aģentūrā reģistrējušies gandrīz 9000 skolēnu.

Visos reģionos interesentu skaits pārsniedz plānotās vakances.

Kopumā šogad vasaras brīvlaikā nodarbinās 5000 skolēnu.

Lai pieteiktos, skolēnam jāreģistrējas tajā NVA filiālē, kuras teritorijā viņš vēlas strādāt. Informāciju par reģionu, novadu un filiāļu atrašanās vietu var atrast NVA mājaslapā, sadaļā "Skolēnu vasaras darbs".

Tas, ka skolēns reģistrējas, vēl negarantē darbu.

Darba vietu skaits, kas saņem valsts naudu, ir ierobežots.

Iepriekšējā pieredze liecina, ka reģistrēto skolēnu daudzums pārsniedz piedāvāto darba vietu skaitu.

Gaiļezera slimnīcā pacientu personību noskaidros pēc pirkstu nospiedumiem

Turpmāk Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcā jeb Gaiļezera slimnīcā datus par pacientu varēs noskaidrot pēc pirkstu nospiedumiem.

To nodrošina slimnīcā ieviestā datu sistēma. Noskenējot pirksta nospiedumu, varēs noskaidrot pacienta vārdu, uzvārdu un personas kodu.

Sistēma cilvēku atpazīst, izmantojot Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datus.

Šāda iespēja var palīdzēt ļoti daudzās situācijās.

Tagad varēs ātri uzzināt vārdu un uzvārdu pacientiem, kuri ir bezsamaņā vai zaudējuši atmiņu, un slimnīcā nonākuši bez dokumentiem.

Ķīna nosoda Ziemeļkoreju par kārtējās raķetes palaišanu

Ķīnas Ārlietu ministrija nosodījusi pēdējo Ziemeļkorejas raķetes palaišanu.

Tas pārkāpj ANO Drošības padomes noteikumus.

Ķīna aicina iesaistītās puses mazināt spriedzi Korejas pussalā.

Tur ilgus gadus pastāv konflikts starp Ziemeļkoreju un Dienvidkoreju.

Ķīnas Ārlietu ministrija aicina atgriezties pie dialoga.

Ziemeļkoreja svētdien palaida gaisā raķeti.

Tas notika nedēļu pēc iepriekšējās raķetes palaišanas.

Tas izraisīja sašutumu visā pasaulē.

Arī ANO aicina Ziemeļkoreju pārtraukt raķešu palaišanas izmēģinājumus.

Jordānija izsmēlusi iespējas uzņemt Sīrijas bēgļus

Jordānija ir izsmēlusi savas iespējas uzņemt Sīrijas bēgļus.

Tā paziņoja valsts plānošanas ministrs.

ANO bēgļu lietu aģentūra Jordānijā reģistrējusi vairāk nekā 680 000 bēgļu.

Savukārt Jordānijas galvaspilsēta Ammāna apgalvo, ka tā uzņēmusi 1,3 miljonus Sīrijas bēgļu.

Tas, kopš Sīrijas pilsoņkara sākuma pirms sešiem gadiem, izmaksājis vairāk nekā sešus ar pusi miljardus dolāru.

 

Nakts un otrdiena būs mākoņainas

Šonakt Latvijā mākoņu būs vairāk. Vietām migla.

No rīta Kurzemē neliels lietus. Lēns vējš.

Temperatūra +6…+10°.

Dienā mākoņains, brīžiem debesis skaidrosies.

Daudzviet īslaicīgs lietus, vietām pērkons negaiss.

Gaisa temperatūra +16…+21°, piekrastē +13...+16°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti