Ziņas vieglajā valodā 22.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.maijā

Latvijā notikuši Muzeju nakts pasākumi

Vakar Muzeju nakts pasākumus apmeklējuši tūkstošiem iedzīvotāju.

Muzeju “Rīgas birža” apmeklējuši vairāk nekā 16 tūkstoši, Latvijas Nacionālo mākslas muzeju – gandrīz 12 tūkstoši, bet Saeimas namā viesojušies aptuveni 3000 apmeklētāju.

Vakar Latvijā jau divpadsmito reizi norisinājās Muzeju nakts pasākumi.

To laikā bez maksas apmeklētājiem bija atvērti 150 muzeji un citas ar kultūras mantojumu saistītas iestādes.

Veselības aprūpei piešķirs papildu naudu

Veselības aprūpei plānoti papildu 35 miljoni eiro.

No tiem lielākā daļa paredzēta, lai paaugstinātu mediķu algas un mazinātu rindas pie ārstiem.

Tāpat papildu piešķirto naudu izmantos ārstu izglītības paaugstināšanai un C hepatīta medikamentu iegādei.

Eiropas Komisija rosina izmaiņas nodokļos

Eiropa Komisija izteikusi ierosinājumus nodokļu jomā.

Tos skatīs saistībā ar Pasaules Bankas pētījumu par valsts nodokļu sistēmu.

Tā informē Finanšu ministrijā.

Šonedēļ publicētajos Eiropas Komisijas norādījumos Latvijai ieteikts samazināt nodokļus zemu ienākumu saņēmējiem.

Zvejotāju uzraudzīšanu grib uzticēt pašvaldībām

Valsts vides dienests vēlas, lai zvejas kontroles uzdevumus veiktu pašvaldības.

Dienestā šobrīd ir 30 inspektori.

Viņi nevar nodrošināt labu kontroli visā Latvijā.

Pašvaldībām pašām jārūpējas par zivīm un to krājumiem savos ūdens objektos.

Tā uzskata vides dienesta ģenerāldirektore Inga Koļegova.

Pašvaldību viedoklis šajā jautājumā ir atšķirīgs.

Ārvalstīs

Turcijā valdošajā partijā jauns vadītājs

Turcijā noticis valdošās Taisnīguma un attīstības partijas kongress.

Par šīs partijas līderi ievēlēts tuvs prezidenta Redžepa Tajipa Erdogana sabiedrotais un pašreizējais transporta ministrs Binali Jil-di-rims.

Ar ievēlēšanu šajā amatā viņš vienlaicīgi ieņems arī premjera posteni.

Paredzams, ka prezidents jau šodien uzdos viņam izveidot jaunu valdību.

Pašreizējam Turcijas premjeram Ahmetam Davutoglu ir domstarpības ar prezidentu.

Šomēnes viņš paziņoja, ka nekandidēs uz pārvēlēšanu Taisnīguma un attīstības partijas priekšsēdētāja amatā.

Tādējādi viņš atsakās arī no valdības vadītāja amata.

Krievijas lidmašīnas bombardē ceļu Sīrijā

Krievijas militārās lidmašīnas Sīrijā veikušas uzlidojumus apgādes ceļam, kas ved uz sadalītās Alepo pilsētas nemiernieku kontrolēto daļu.

Tas noticis pirmo reizi kopš februāra beigās noslēgtā pamiera.

Tā paziņojusi sīriešu aktīvistu organizācija “Sīrijas Cilvēktiesību Observatorija”.

Kopš vakardienas Krievijas un Sīrijas prezidenta Bašara al Asada režīma spēku lidmašīnas veikušas vismaz 40 uzlidojumus.

Triecienā no gaisa Afganistānā nogalināts teroristu līderis

ASV triecienā Pakistānā ir nogalināts Afganistānas teroristu grupējuma “Taliban” līderis mulla Ahtars Mansurs.

Šo informāciju apliecinājusi arī Afganistānas Nacionālā drošības padome.

Trieciena laikā Mansurs braucis automašīnā kopā ar kādu talibu kaujinieku pa nomaļu Pakistānas apvidu.

To pavēstīja ASV amatpersonas.

Vairākkārt informācija par talibu līderu nāvi izrādījusies maldinoša.

Iepriekšējo reizi par to ziņots decembrī.

Rīgā uzstāsies britu mūziķis Mika

Šodien sava jaunākā albuma koncertceļojumu laikā Rīgā uzstāsies britu mūziķis un komponists Mika.

Karjeras laikā viņa pārdoto albumu skaits pārsniedz 10 miljonus.

Tie izdoti 32 valstīs.

Mika saņēmis daudz prestižu balvu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti