Ziņas vieglajā valodā 21.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 21.decembrī

 

«Dod pieci!» labdarības maratonā saziedoti 190 910 eiro  

Noslēdzies labdarības maratons „Dod Pieci”.
Saziedoti vairāk nekā 190 000 eiro.
Ziedojumus veltīs vēža slimnieku atbalstam.

Ar šo naudu nodrošinās psihosociālās atlabšanas nometnes.
Tās palīdzēs vēža skartajiem iekļauties sabiedrībā.

Akciju „Dod pieci” rīko Latvijas Radio, Latvijas Televīzija un organizācija ziedot.lv. Akcijas laikā trīs pieci.lv dīdžeji sešas diennaktis dzīvoja stikla studijā Stacijas laukumā Rīgā.
Viņi atskaņoja dziesmas, kuras klausītāji izvēlējās par ziedojumiem.

 Atkal slēgta Jūrmalas sporta halle

Jūrmalas sporta hallē atklātas vairākas nepilnības.
Tās atklājis Būvniecības valsts kontroles birojs.
Halle būs slēgta vismaz līdz janvāra vidum.

Nepilnības saistītas ar ēkas skrūvju savienojumiem.
Jumta konstrukcija un izmantotais tērauds neatbilst būvprojektam.
Dušas telpās ir neatbilstoši gaismas slēdži, kuri, sakrājoties mitrumam, var radīt elektrotraumas.
Savukārt invalīdu tualetes neatbilst standartiem.
Tajās nevar piekļūt cilvēki ratiņkrēslos.

Jūrmalas dome uzsver, ka visi labojumi par saviem līdzekļiem būs jāveic būvniekiem.

Pēdējie Alepo iedzīvotāji gaida evakuāciju

Pēdējie iedzīvotāji, kas mīt Sīrijas pilsētas Alepo nemiernieku kvartālā, gaida evakuāciju.
Evakuācija no Alepo ir atlikta, jo Sīrijas valdība ir neapmierināta ar to, kā norit evakuācija no diviem citiem ciematiem.

Nemiernieku grupējumi neļauj izbraukt evakuācijas autobusiem.
Astoņi autobusi, kas ir izbraukuši no ciematiem, nav ieradušies valdības kontrolētajos apvidos.
Par šo autobusu likteni nekas nav zināms.

Šogad pasaulē nogalināti 48 žurnālisti

Pildot savus darba pienākumus, šogad pasaulē nogalināti 48 žurnālisti.
Tā paziņojusi Žurnālistu aizstāvības komiteja.
Tas ir mazāk nekā pirms gada.

26 no nogalinātajiem žurnālistiem gājuši bojā kaujas apstākļos.
Viņi atspoguļoja notikumus Sīrijā, Irākā, Jemenā, Lībijā, Afganistānā vai Somālijā.

Jau piekto gadu pēc kārtas par žurnālistiem visbīstamāko valsti atzīta Sīrija.
Tur šogad gājuši bojā vismaz 14 reportieri. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti