Somijā sadurti vairāki cilvēki, divi miruši
Somijas pilsētā Turku piektdien vietējā tirgus laukumā nodurti divi, bet ievainoti vēl seši cilvēki.
Tā ziņo Somijas sabiedriskais medijs "Yle".
Policija vienu uzbrucēju sašāva kājā un aizturēja.
Vēl vismaz viens uzbrucējs bēguļo.
Somijā pastiprināti dežurē policisti.
Īpašu uzmanību viņi pievērš lidostām un dzelzceļa stacijām.
Latvijas Ārlietu ministrijas rīcībā nav ziņu, ka Somijā būtu cietis kāds Latvijas iedzīvotājs.
Teroraktos Spānijā ievainoto skaits pieaudzis līdz 126
Ceturtdienas un piektdienas teroraktos Spānijā ievainoto skaits pieaudzis līdz 126, un 17 no viņiem ir kritiskā stāvoklī.
Tā paziņoja Katalonijas Civilās aizsardzības aģentūra.
Automašīnai ietriecoties cilvēkos, bojāgājuši 14.
Cietuši pavisam 34 valstu pilsoņi. No Latvijas neviens nav cietis.
Veselības ministrija varētu piekāpties ģimenes ārstu prasībai par lielāku kapitācijas naudu
Veselības ministre Anda Čakša piedāvā ģimenes ārstiem palielināt kapitācijas naudu.
Tā ir nauda, ko ģimenes ārsti ik mēnesi saņem no valsts par katru cilvēku.
Ģimenes ārstu asociācijā vērtēs šo piedāvājumu.
Pagaidām nav zināms, kad ģimenes ārsti varētu pārtraukt streiku.
Gruzija aicina Ukrainu izdot Saakašvili
Gruzijas prokuratūra nosūtījusi Ukrainai un citām valstīm prasību izdot bijušo Gruzijas prezidentu Mihailu Saakašvili.
Par to vēsta Gruzijas telekanāls "Imedi".
Pret Saakašvili Gruzijā ierosināti vairāki kriminālprocesi.
Amatu pametis Trampa vecākais stratēģis Stīvs Banons
Amatu pametis ASV prezidenta Donalda Trampa vecākais stratēģis Stīvs Banons.
Tā ziņo avoti Baltajā namā.
Sākas Rīgas svētki 2017
Piektdien, 18.augustā, sākušies Rīgas svētki.
Tie turpināsies līdz svētdienai.
Svētku galvenā norises vieta būs 11.novembra krastmala.
Svētku laikā sestdien un svētdien Rīgas sabiedriskajā transportā varēs braukt bez maksas.
Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Nakts būs mākoņaina, dienā daudzviet līs
Naktī Latvijā mākoņains, brīžiem skaidrosies.
Valsts rietumos brīžiem lietus, iespējams pērkona negaiss.
Gaisa temperatūra: +15...+19°.
Sestdien lielākajā daļā Latvijas līs.
Centrālajos un austrumu rajonos vietām būs stiprs pērkona negaiss.
Diena būs karsta – daudzviet gaiss sakarsīs līdz +27...+30 grādiem.