Teroraktā Nicā vairāk nekā 80 bojāgājušie
Vairāk nekā 80 cilvēku gājuši bojā teroraktā Francijas kūrortpilsētā Nicā.
Ceturtdienas vakarā kravas automašīna iebrauca cilvēku pūlī.
Cilvēki bija sapulcējušies Bastīlijas dienas svinībās.
Kravas autovadītājs brauca caur cilvēku pūli divu kilometru garumā līdz policija uzbrucēju nošāva.
Tas bija tunisiešu izcelsmes Francijas pilsonis, Nicas iedzīvotājs.
Vairāk nekā 50 ievainoto cilvēku atrodas slimnīcā ļoti kritiskā stāvoklī.
Ārsti šobrīd cīnās par viņu dzīvību.
Pasaules līderi nosodījuši teroraktu.
Ārlietu ministrijai pagaidām nav informācijas par to, ka ceturtdien notikušajā teroraktā Nicā būtu cietis kāds Latvijas pilsonis
NATO apstiprina bataljonu izvietošanu Polijā un Baltijā
NATO dalībvalstis Varšavā apstiprinājuši četru starptautisko bataljonu izvietošanu Polijā un Baltijas valstīs.
Tas tiks darīts, lai atturētu iespējamos Krievijas draudus.
Bataljonus sāks izvietot nākamgad.
No septembra mainīs skolotāju algu sistēmu
Valdība vienojās no pirmā septembra mainīt skolotāju algu sistēmu.
Reforma pacels minimālo samaksu skolotājam par vienu likmi no 420 līdz 680 eiro.
Izglītības ministrs Kārlis Šadurskis sacīja, ka neliela daļa skolotāju darbu varētu zaudēt.
Tomēr lielākā daļa skolotāju būs ieguvēji.
Šonedēļ Āfrikas cūku mēris apstiprināts 30 meža cūkām
Āfrikas cūku mēris šonedēļ ir apstiprināts 30 meža cūkām Latvijā.
Arī divos pagastos, kur iepriekš vīruss netika konstatēts.
ASV viceprezidenta amata kandidāts - Indiānas štata gubernators
Republikāņu partijas kandidāts ASV prezidenta vēlēšanās Donalds Tramps paziņoja, ka izvēlējies savu viceprezidenta kandidātu.
Tas būs Indiānas štata gubernators Maiks Penss.