Ziņas vieglajā valodā 15. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 15. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

VID vēlas vadīt 23 pretendenti

Konkursā uz Valsts ieņēmumu dienesta (VID) vadītāja amatu pieteikušies 23 cilvēki. Pieteikties varēja līdz piektdienai, 14.septembrim.

Saņemtos pieteikumus vērtēs īpaša komisija. Tā izvēlēsies vienu kandidātu, kuru ieteiks finanšu ministram.

Finanšu ministrs tālāk domās, vai šo cilvēku ieteikt valdībai. Ja valdība viņu atbalstīs, Valsts Ieņēmumu dienesta vadītāju iecels amatā uz pieciem gadiem.

Valsts ieņēmumu dienests bez vadītāja ir apmēram pusgadu. Dienesta pagaidu vadītāja ir Dace Pelēkā.

Krievu skolu atbalsta pasākumā piedalījās divarpus tūkstoši cilvēku

Rīgas centrā šodien notika krievu skolu atbalsta pasākums.

Pasākums noticis bez starpgadījumiem. Tā informē policija.

Neviens cilvēks nav aizturēts. Gājienā no Dailes teātra līdz Esplanādei piedalījās divarpus tūkstoši cilvēku. Viņu vidū bija arī bērni.

Gājiena dalībnieki nesa Latvijas Krievu savienības karogus un plakātus. Uz plakātiem bija atbalsts krievu valodas lietošanai skolās.

150 cilvēki izspēlēja Lestenes kaujas

Šodien Jelgavas novadā mēģināja izspēlēt kara laika notikumus. Pasākumu rīkoja biedrība "Latviešu strēlnieks" kopā ar Jelgavas novada jaunsargiem.

Cilvēki mēģināja atainot 1944.gada Lestenes kaujas. Šīs kaujas notika Otrā pasaules kara laikā.

Iestudējums notika bijušajā Tīsu armijas daļā. Iestudējumā piedalījās apmēram 150 cilvēku.

Jēkabpils novadā būs Aleksandra Grīna parks

Drīzumā atjaunos rakstnieka Aleksandra Grīna parku Jēkabpils novadā. Parka projektu veidos profesionāli arhitekti.

Aleksandra Grīna parka teritorijā jau uzstādīta rakstnieka piemiņas plāksne, plakāts ar informāciju un ierīkota īpaša veselības taka.

Parkam tuvumā esošajā doktorāta ēkā izveidota arī rakstniekam veltīta piemiņas istaba.

Bērnus aicina izstāde „Kurš kuram draugs?”

Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā šodien atklāta izstāde „Kurš kuram draugs?” Šī izstāde domāta bērniem.

Mākslas darbos skatāmi dažādi dzīvnieki. Izstādē var apskatīt mākslas darbus, kas tapuši pēdējo divsimt gadu laikā.

Darbi izvietoti bērniem ērtā augstumā.

Izstāde atrodas Nacionālā mākslas muzeja 4.stāvā. Izstāde būs skatāma līdz oktobra beigām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti