Ziņas vieglajā valodā 14.jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem un 2 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 14.jūlijā

Naktī uz piektdienu - stiprs lietus

Jau ceturtdienas vakarā gaidāma vēja pastiprināšanās un naktī būs spēcīgs lietus, arī negaiss.

Stiprs vējš saglabāsies arī rīt pa dienu vietām radot postījumus.

Vēja brāzmas var sasnigt 19 metru sekundē.

Vasarā tik stiprs vējš ir reta parādība.

Rudenī un ziemā, kad kokiem nav lapu šādas brāzmas lielu postu nenodara.

Savukārt vasarā koki bieži vien nespēj izturēt tik stipru vēju.

 

Pedagogu arodbiedrība atrod nepilnības skolotāju algu reformā

Pedagogu arodbiedrība atradusi vairākas nepilnības skolotāju algu reformā.

Vairākās mācību iestādēs var nākties samazināt darbinieku skaitu vai piespiest pedagogus strādāt nepilnu slodzi.

Pēc arodbiedrības domām tas slikti ietekmēs mācību procesu šajās skolās.

Tomēr arodbiedrība piektdien valdībā neiebildīs pret reformas ieviešanu.

 

Lūdz atsaukties vairāku asinsgrupu donorus

Valsts asinsdonoru centrs lūdz atsaukties vairāku asinsgrupu donorus.

Ziedot asinis īpaši aicināti rēzus negatīvo asinsgrupu donori.

 

Baldonē konstatē Āfrikas cūku mēri

Baldones novadā vairākām beigtām mežacūkām ir konstatēts Āfrikas cūku mēra vīruss.

Līdz šim Daugavas kreisajā krastā tik tuvu Rīgai mēris nav konstatēts.

Slimībai tik strauji virzoties, tā drīzumā varētu būt arī arī citviet Zemgalē – Bauskas, Iecavas apkaimē, kā arī Pierīgas novados.

 

Klintoni un Trampu atbalsta vienāds ASV vēlētāju skaits

Jaunākie aptauju rezultāti liecina, ka samazinās ASV prezidenta amata kandidātes Hilarijas Klintones atbalstītāju skaits.

Šobrīd abus kandidātus – Klintoni un Donaldu Trampu atbalsta vienāds vēlētāju skaits.

Klintones reitings samazinājies pēc izmeklēšanas, ko veica par viņas darbību valsts sekretāres amatā.

Tad viņa neapdomīgi izmantoja savu privāto e-pastu sūtot slepenu informāciju.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti