Ziņas vieglajā valodā 14.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 14.februārī. 

Latvijā pārsniegts šīs dienas siltuma rekords

Otrdien, 14.feruārī, piecās laikapstākļu novērojumu stacijās labots 14.februāra siltuma rekords.

Augstākā gaisa temperatūra otrdien bija Rūjienā.
Tur gaiss sasila līdz +7,1 grādam.

Siltuma rekords pārspēts arī Saldū, tur bija aptuveni +6 grādi.
Siltuma rekordi pārspēti arī Mērsragā, Stendē un Dobelē.

Kučinska valdība izpildījusi 74 uzdevumus no 95

No 95 uzdevumiem izdevies izpildīt 74.
Tāds ir premjera Māra Kučinska valdības pirmā gada kopsavilkums.

Premjers norāda, ka valdība darbojusies kā komanda, un tajā ir atbalsts visiem nākotnes plāniem.
Tostarp, skolu skaita mazināšanai un izmaiņām slimnīcu kartē.

Par visiem šiem jautājumiem gaidāmas smagas sarunas ar pašvaldībām.
Kučinskis sola atbalstu arī “Vienotības” un Nacionālās apvienības plānotajām reformām.

Premjeram satraucoša šķiet sabiedrības vienaldzība pret nodokļu maksāšanu.


Ugunsdzēsējiem nepieciešama papildu nauda

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam nepieciešami papildu vairāki desmiti miljoni eiro.

Tie vajadzīgi, lai iegādātos tehniku, atjaunotu depo un pieņemtu darbā vēl darbiniekus.
Tā teikts Iekšlietu ministrijas ziņojumā, kuru šodien uzklausīja valdība.

Ugunsdzēsēju glābēju skaits ir nepietiekams, bet tehnika un depo ēkas ir novecojušas. Tādēļ ir grūti nodrošināt diennakts dežūras visa gada garumā.

Spānija  nosūtīs uz Latviju tankus un kaujas mašīnas

Spānija šogad uz Latviju nosūtīs sešus tankus un kāpurķēžu kaujas mašīnas.
To paredz Austrumeiropas drošības un aizsardzības programma.

Tanku sūtīšana uz citām valstīm ir vēl nebijis gadījums Spānijas vēsturē.

Tāpat Latvijā būs 350 spāņu karavīri.
Spānija būs viena no valstīm, kuras spēki šogad ieradīsies Latvijā.

Kanādas vadībā Latvijā būs karavīri un militārā tehnika arī no Albānijas, Itālijas, Polijas un Slovākijas.

Pakistānā aizliedz svinēt Valentīndienu

Pakistānas tiesa aizliegusi publiskas Valentīndienas svinības.
Lēmums pamatots ar vēlmi aizsargāt tradicionālās vērtības.

Tiesā iesniegtajā prasībā norādīts, ka mīlestību daudzi izmanto kā aizsegu, lai izplatītu kailumu un nepiedienību.
Tas esot pretrunā ar Pakistānas bagātajām tradīcijām un vērtībām.

Galvaspilsētas Islamabadas tiesa apmierināja prasību un mudināja izbeigt Valentīndienas popularizēšanu.

Pagaidām nav skaidrs, kāds būs sods aizlieguma pārkāpējiem.

Pakistānas amatpersonas un valsts prezidents jau iepriekš mudināja valsts iedzīvotājus atteikties no šiem svētkiem.
Tiem neesot vietas musulmaņu valstī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti