Ziņas vieglajā valodā 12. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 12.oktobrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 12. oktobrīAgnese Vasermane

    "Rīgas konferencē" spriež par drošības uzlabošanu

    Šodien Nacionālajā bibliotēkā turpinājās "Rīgas konference". Divu dienu ilgajā konferencē piedalījās dažādu valstu ministri, vēstnieki un politikas eksperti. Konferences dalībnieki apsprieda, kā uzlabot drošību gan pasaulē, gan katrā valstī atsevišķi. Pārrunāja arī attiecības ar Krieviju. Rīgas konferenci vakar atklāja Latvijas ministru prezidents Krišjānis Kariņš.

    Polijā vēlēs parlamentu

    Rīt Polijā notiks parlamenta vēlēšanas. Sagaidāms, ka vēlēšanās uzvarēs partija „Likums un taisnīgums”. Tā prognozē politikas pētnieki. Šī partijas ir pie varas Polijā arī šobrīd. Tomēr „Likums un taisnīgums” varētu neiegūt lielāko daļu balsu, kā tas bija līdz šim. Desmitā daļa poļu vēl nezina, par ko rīt balsos. Par to liecina aptaujas rezultāti.

    Vācijā cilvēki pērk aizvien vairāk automašīnu

    Cilvēki Vācijā pērk aizvien vairāk automašīnu. Vācijā šā gada septembrī pārdoti 245 tūkstoši jaunu mašīnu. Tas ir gandrīz par ceturto daļu vairāk nekā pirms gada. Tiesa, Vācijas automašīnu tirgus nesen piedzīvoja krīzi un cilvēki mašīnas pirka mazāk. Automašīnu rūpnīcu „Volkswagen” pirms vairākiem gadiem skāra liels skandāls. Visās Eiropas Savienības valstīs arī ieviesa stingrākus mašīnu ražošanas noteikumus.

    Cilvēki šodien vēroja putnus

    Šodien cilvēki bez maksas varēja doties putnu vērošanas ekskursijā. Tā notika Dārziņos. Šo ekskursiju rīkoja Latvijas Ornitoloģijas biedrība. Ornitologi jeb putnu pētnieki cilvēkiem arī stāstīja par savu darbu. Daudzi uzdeva jautājumus par putniem un viņu īpašībām, putnu būrīšiem un putnu pētīšanu.

    Vietām joprojām līs

    Šonakt Latvijā mākoņi daļēji klās debesis un vietām - īpaši Vidzemē - līs. Rīt dienā daļēji mākoņainas debesis, vietām lietus. Pūtīs rietumu, dienvidrietumu vējš 3-8 m/s, brāzmās līdz 8-13 m/s. Gaisa temperatūra šonakt +7..+12 grādu, rīt dienā +11..+15 grādu.

    Rīgā šonakt un rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums, bez būtiskiem nokrišņiem. Rietumu, dienvidrietumu vējš 3-6 m/s. Gaisa temperatūra šonakt Rīgā ap +10 grādiem, rīt dienā +12, +14 grādu. Laika tips: 2., labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti