Ziņas vieglajā valodā 11.jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 11.jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 11.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Pazudušo zēnu atrod mirušu

Ivans

Pirms desmit dienām Liepājā pazuda piecus gadus vecais Ivans Berladins.
Otrdien, 11.jūlijā, vakara viņš atrasts mežā miris.

Viņš atrasts meža masīvā Dubeņos.
Policijai ir versija, ka bērns varētu būt klīdis viens un apmaldījies.
Sīkākus apstākļus policija vēl skaidros.
Izmeklēšana turpinās.

 

Tenisiste Ostapenko Vimbldonā zaudē Venusai Viljamsai

Tenisiste Aļona Ostapenko otrdien, 11.jūlijā, Vimbldonas turnīra ceturtdaļfinālā zaudēja amerikānietei Venusai Viljamsai.
Rezultāts divos setos 3-6, 5-7.

Gan pirmajā, gan otrajā setā Viljamsa ātri izvirzījās vadībā ar pārsvaru.
Pirmajā setā Viljamsa pārsvaru nosargāja.
Otrajā setā Ostapenko panāca neizšķirtu, tomēr pārāka bija amerikāniete.

 

Kauņā pēc lietavām applūst ielas

Kauņā otrdien, 11.jūlijā, pēcpusdienā pēc spēcīgām lietusgāzēm applūda ielas.
Vēlāk lietavas ar stipru vēju sasniegušas arī Viļņu, kur izgāzti vai nolauzti koki.

Applūduši un neizbraucami atsevišķi ielu posmi un krustojumi, izskaloti lietus kanalizācijas aku vāki.
Šīs nakts pirmajā pusē arī Latvijas centrālajā un austrumu daļā gaidāms pērkona negaiss ar stiprām lietusgāzēm.

Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

 

Labējie aktīvisti patrulēs Vidusjūrā

Galēji labēji noskaņoti aktīvisti noīrējuši kuģi, lai patrulētu Vidusjūrā.

Viņi vēlas liegt nelegālajiem imigrantiem nokļūt Eiropā.

Aktīvisti sākuši iniciatīvu „Aizstāvi Eiropu!” Galēji labējie aktīvisti nāk no Francijas, Itālijas un Vācijas.

Kopā viņi izveidojuši organizāciju „Identitātes paaudze”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt