Ziņas vieglajā valodā 1.jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 1.jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 1.jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Sākusies mediķu protesta akcija

Sākās mediķu protesta akcija.

Tajā piedalās vairāk nekā 800 mediķu.

Viņi ir neapmierināti ar savu atalgojumu.

Mediķi protesta akcijas laikā atsakās strādāt pagarināto normālo darba laiku.

Stradiņa slimnīcā protesta akcijas pirmā diena aizvadīta bez starpgadījumiem.

Tāpat arī Bērnu slimnīcā un Gaiļezera slimnīcā.

No pirmdienas, 3.jūlija, sāksies arī ģimenes ārstu streiks.

 

Londonieši negrib taupīt un protestē

Tūkstošiem cilvēku izgāja Londonas ielās.

Viņi protestēja pret taupības pasākumiem un pieprasīja Terēzas Mejas valdības demisiju.

Pirms mēneša Lielbritānijā notika ārkārtas parlamenta vēlēšanas.

Mejas partija tajās zaudēja vairākumu parlamentā.

Demonstrantus uzrunāja arī lielākais opozīcijas spēks.

Tā ir Leiboristu partija.

Tās līderis Džeremijs Korbins kritizēja Mejas Konservatīvo partiju par taupības politiku.

No tās visvairāk cieš nabadzīgākie Lielbritānijas iedzīvotāji. Tā norāda Korbins.

 

Parīzē no lidostas avakuē tūkstošiem pasažierus

Parīzes lielākajā Šarla de Golla lidostā no viena termināļa evakuēti tūkstošiem pasažieru.

Lidostas pārstāvji norāda, ka evakuācija bija saistīta ar drošības pasākumiem un iekāpšana lidmašīnās ir atsākusies.

Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

 

Naktī daudzviet līs

Šonakt daudzviet līs, vietām ilgstoši. Kurzemē iespējama migla.

Lēns austrumu, ziemeļaustrumu vējš. Temperatūra +12…+15°.

Rīt dienā apmācies un daudzviet līs. Kurzemē nokrišņu būs mazāk. Lēns vējš. Rīt gaiss iesils līdz +15…+20°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti