Jau iepriekš pozīcija un opozīcija apmainījās līdzīgiem argumentiem – pozīcija izsaka atbalstu pirkumam, kura laikā pašvaldības uzņēmums „Rīgas satiksme” par 92 miljoniem latu pērk 125 trolejbusus. Tāpat ir izskanējuši pārmetumi, ka konkursā par trolejbusu piegādi piedalījies tikai viens dalībnieks – Čehijas transporta uzņēmuma „Škoda”.
Bērziņš skaidroja, ka jauni trolejbusi ir nepieciešami, jo pieaug pasažieru skaits un viņu prasības pēc komforta. Pasažieri vēlas saņemt komfortu, un viņi ir neapmierināti ar trolejbusu ietilpību, pauda pozīcijas pārstāvis. Viņš uzsvēra, ka šāds rīdzinieku viedoklis ir iegūts, pasūtot pētījumu pie SKDS, kā arī dažādas aptaujas. Turklāt daļu jau no esošajiem trolejbusiem šobrīd nemaz vairs nedrīkst ekspluatēt, jo ir kļuvuši par vecu. Tomēr „tie ir droši, pilnīgi noteikti,” pārliecību pauda Bērziņš.
Bez tam Latvijā ekspluatētajos trolejbusos ir nepieciešama gan apkure, gan kondicionēšana, norādīja Bērziņš. „Šeit runāt par to, kas ir dārgāk un kas ir lētāk, ir nevietā,” noteica Bērziņš.
Pārups uz Bērziņa teikto argumentēja vaicādams, kāpēc visos 125 trolejbusus vajag dīzeļģeneratoru, ja šāda tipa trolejbusus izmanto tikai braucieniem uz Kundziņsalu un pāri Akmens tiltam. Tāpat Pārups noliedza Bērziņa argumentu, ka rīdzinieki vēloties augstākās klases trolejbusus. „Aizbildināšanās, ka rīdziniekiem ir augstas prasības, ir ļoti vāja (..) Tās ir liekas „ekstras”,” pauda Pārups.
Tāpat RD deputāti nespēja vienoties, vai pirms pirkuma veikšanas ir bijis kāds pētījums, kurā būtu izzināts rīdzinieku viedoklis. Bēziņš apgalvoja, ka tāds ir veikts, savukārt Pārups to noliedza, piebilstot, ka nav arī bijuši nekādi finansiāla rakstura aprēķini.
Pārups arī norādīja, ka RD Satiksmes un transporta lietu komiteja, kurā vairākums ir SC/GKR deputāti, esot atteikušies šo jautājumu iekļaut komitejas darba plānā.
Arī Latvijas Radio iepriekš, atsaucoties uz satiksmes un ekonomikas ekspertiem, norādīja, ka pirkums ir dārgs, un ir apšaubāms, vai Rīgā nepieciešams tik dārgs sabiedriskais transports.