Pagaidām lidsabiedrība nav oficiāli paskaidrojusi, kāpēc vairāki tās reisi Eiropā kavējās no divām līdz pat 28 stundām. Rīgā kavējās vismaz seši reisi, un tādēļ cietuši līdz 1000 pasažieru.
Evitai vajadzēja izlidot no Rīgas uz Eindhovenu septiņos no rīta. Jauniete ieradās no Valmieras Rīgas lidostā jau savlaicīgi un tad uzzināja, ka reiss atlikts gandrīz par desmit stundām. Viņa paspēja atgriezties mājās Valmierā un pēc tam atkal devās uz lidostu.
“Biju ļoti sarūgtināta. Zvanīju uz aviokompāniju, tur ar komunikāciju bija problēmas. Neviens neko īsti nevarēja paskaidrot. Esmu ļoti nogurusi. Lūk, saņēmu kuponu kafijai, taču diez vai tas kompensēs šo ilgo gaidīšanu,” sacīja Evita.
Lidojums no Rīgas uz Donkasetru kavējās divas stundas. Svetlana ar vīru LTV7 pastāstīja, ka viņi atstāja automašīnu stāvvietā, rēķinoties, ka viens pēc reisa aizlidošanas dosies mājās, bet nu nāksies maksāt sodu, jo stāvvieta bija apmaksāta tikai līdz sākotnēji plānotajam izlidošanas laikam.
Nepaveicās arī pasažieriem no Barselonas, kuriem izlidošanu uz Rīgu nācās gaidīt 15 stundas. “WizzAir” oficiāli nav nodrošinājuši šiem pasažieriem viesnīcu, “lidostā mums teica, ka mēs varam pasūtīt viesnīcu uz pašu risku, nav zināms, vai to atmaksās”, stāstīja pasažiere Liene.
“Mēs visu laiku nosēdējām lidostā,” stāstīja Liene.
Jau ziņots, ka Lidsabiedrības “WizzAir” svētdienas reiss Liverpūle – Rīga Latvijas galvaspilsētā ieradās tikai otrdien. Lidsabiedrība kavēšanos skaidroja ar neplānotu tehnisko apkopi. Bet arī otrdien šīs aviokompānijas reisi uz un no Rīgas nopietni kavējās – no divām līdz 15 stundām.
Rīgas lidostā nav saņemti paziņojumi no lidsabiedrības, un, visticamāk, kavēšanās saistīta ar to, ka viena reisa atlikšana izraisīja ķēdes reakciju. Lidsabiedrība izmeklējot notikušo.