Policijas pārstāvis stāstīja, ka Latvijā netiek norobežotas ceļu joslas, tādējādi ir iespējamas frontālas sadursmes, kuru sekas ir smagas un bieži vien arī letālas. Tāpat atsevišķu krustojumu stāvoklis veicinot avārijas situācijas iespēju, jo apļveida krustojumu arvien valstī nav daudz.
Pēc Krapša teiktā, arī gājēju pārejas daudzviet nav atbilstoši aprīkotas, kā arī gājējiem ir iespēja atrasties tuvu brauktuvei un šķērsot to.
Salīdzinot ar 2017. gadu, pērn letālu avāriju skaits pieaudzis par 9% - pērn bojā gājušo ir par 12 cilvēkiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā pērn avārijās gājuši bojā 148 cilvēki. Tāpat pērn nedaudz pieaudzis smago avāriju skaits.
Krapsis uzsvēra, ka šīs situācijas risināšanā ir jāstrādā pie tā, lai vide, kur atrodamies, būtu drošāka. Tāpat VP pastiprinās arī tehnisko līdzekļu izmantošanu, lai cīnītos ar pārkāpējiem.
VP jau iepriekš lēsa, ka avārijās bojāgājušo skaits 2018.gadā varētu būt pieaudzis par 10%.