Pārējām partijām aģitācijas izmaksas vienam deputāta mandātam ir krietni mazākas: Zaļo un Zemnieku savienībai (ZZS) - 19,48 tūkstoši eiro, „Vienotībai” - 17,18 tūkstoši eiro, „Saskaņai” – 13,87 tūkstoši eiro.
Savukārt vismazāk viena deputāta krēsls "izmaksājis" Nacionālajai apvienībai (NA) – 5250 eiro un Latvijas Reģionu apvienībai – 8,9 tūkstoši eiro.
No piecu procentu nepārsniegušajiem un parlamentā neiekļuvušajiem politiskajiem spēkiem lielākie priekšvēlēšanu tēriņi bija ekspremjeru un ekspolitiķu partijai „Vienoti Latvijai” – gandrīz 26 tūkstošo eiro, „Latvijas attīstībai” – nepilni 20 tūkstoši eiro, Latvijas Krievu savienībai – 16,5 tūkstoši eiro. Bet mazāk bija iztērējusi Jāņa Bordāna vadītā Jaunā konservatīvā partija – septiņus tūkstošus eiro un partija „Izaugsme” – 3,8 tūkstošus eiro.
Jau ziņots, ka 12.Saeimas vēlēšanās visvairāk mandātu ieguva „Saskaņa” – 24, otrajā vietā ir „Vienotība” – 23 mandāti. ZZS parlamentā pārstāvēs 21 deputāts, NA - 17, Latvijas Reģionu apvienību - astoņi un „No sirds Latvijai” – septiņi.
Iepriekš arī vēstīts par partiju tēriņiem priekšvēlēšanu kampaņām, kas nedrīkst pārsniegt 422 997,1 eiro limitu. No pieļaujamo izdevumu apjoma priekšvēlēšanu aģitācijai ZZS bija iztērējusi – 96,72%, „No sirds Latvijai” - 94,5%, „Vienotība” – 93,41%, „Saskaņa” – 78,69%, Nacionālā apvienība – 21,1%, Latvijas Reģionu apvienība – 16,99%.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā pirms Saeimas vēlēšanām no 7.jūnija līdz 4.oktobrim partija priekšvēlēšanu izdevumiem drīkst izlietot summu, kas nepārsniedz 422 997 eiro, ja partija iesniegusi savu deputātu kandidātu sarakstus Saeimas vēlēšanām visos vēlēšanu apgabalos. Partiju priekšvēlēšanu aģitācijas kopējie izdevumi tiks precizēti pēc vēlēšanu ieņēmumu un izdevumu deklarāciju saņemšanas un to pārbaudes.
Partiju tēriņu limiti attiecas uz reklāmas izvietošanu un labdarības pasākumu finansēšanu, sponsorēšanu, izmaksājot pabalstus un izdarot dāvinājumus (ziedojumus).
Priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojumi nav noteikti ar vēlēšanu kampaņu saistītiem izdevumiem: pasta (arī elektroniskā pasta) pakalpojumu izmantošanu, lai ar tā palīdzību nosūtītu priekšvēlēšanu aģitācijas materiālus; visu veidu reklāmas materiālu sagatavošanu; vēlēšanu kampaņas plānošanu, sagatavošanu un organizēšanu; vēlēšanu kampaņā iesaistīto personu darba algu izmaksām un citiem maksājumiem fiziskajām personām; kustamas un nekustamas mantas īrēšanu vēlēšanu kampaņas vajadzībām; laikrakstu, žurnālu, biļetenu, grāmatu un citu iespiedtehnikā sagatavotu izdevumu publicēšanu vēlēšanu kampaņas vajadzībām; citu ar vēlēšanu kampaņu saistīto izdevumu segšanu, tos norādot pa atsevišķiem veidiem.