4. studija

Atbraukušajiem tautiešiem pietrūkst vienotas informācijas

4. studija

Kāpēc automašīnas numurs reģistrācijas apliecībā un numura zīmē atšķiras?

Kā nobrukušais Ērgļu ceļš ietekmē vietējo iedzīvotāju dzīvi?

Vietējie turpina braukt pa iebrukušo un slēgto autoceļa Koknese-Ērgļi posmu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Pirms vairākām nedēļām iebruka autoceļa Koknese-Ērgļi posms. Lai gan ir uzlikta zīme, ka tur braukt nedrīkst, Latvijas Televīzijas raidījums "4.studija" piecu minūšu laikā tur novēroja vismaz pāris automašīnas, kas droši un lielā ātrumā tur pārvietojās.

Ceļa apkārtējā grunts lietaino laika apstākļu dēļ nespēja nožūt, un daļa nogāzes iebruka. Ceļš daļēji iebrucis Ogres upē. Atcelti divi satiksmes autobusu reisi, un vairāki desmiti cilvēku ir iesprostoti.

Ivars ar ģimeni dzīvo teritorijā, kur ceļš iebrucis. Katru rītu viņš brauca pa šo ceļu, lai aizvestu meitu uz skolu Ērgļos un pats tālāk dotos uz darbu. Tie bija trīs kilometri. Tagad šis ceļš ir slēgts.

"Man riņķī jābrauc kādi 25 kilometri līdz darbam. Tas ir vienā virzienā. Puse ceļa tāpat ir grantēts, un nekāds labāks tas ceļš nav," sprieda Ivars.

Ja jābrauc pa apkārtceļu, vairāk nekā pusstunda jāpavada ceļā, lai tiktu līdz Ērgļiem. Arī finansiāli braukt liekos kilometrus ir dārgi, tāpēc Ivars turpina braukt pa slēgto ceļu, un tā dara arī citi. "Kā braucām, tā braucam," saka Ivars.

Valsts uzņēmums "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) skaidro, ka nopietnus remontdarbus tur varēšot veikt tikai pavasarī. Tas satrauc šīs apkārtnes iedzīvotājus. Tie, kuriem auto nav, netiek pat līdz veikalam, tie, kas brauc zem zīmes, riskē iegāzties upē vai saņemt sodu no policijas.

Tāpēc pagaidām LVC grasās tuvākajās nedēļās ievietot pagaidu caurteku un atvērt satiksmi vismaz pa vienu joslu.

Jau ziņots, ka daļa no Kokneses - Ērgļu ceļa Ogres upes pusē noslīdējusi ne tikai ilgstošo lietavu, bet arī blakus esošā avota dēļ. Tas viss kopumā radījis situāciju, ka ceļa grunts pārmitrinājusies un vairs nav turējusi ikdienas slodzi.

Notikuma vietā risinās ārkārtas operatīvie darbi, paplašinot ceļa klātni meža pusē un uzstādot barjeras gar nogruvumu, lai maksimāli ātrāk un drošāk atjaunotu satiksmi vismaz pa vienu ceļa joslu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti