«Vienotība» gandrīz sasniedz priekšvēlēšanu reklāmu tēriņu «griestus»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Partija „Vienotība” gandrīz sasniegusi priekšvēlēšanu reklāmu tēriņu „griestus”, iztērējot 98,23% no pieļaujamiem aptuveni 423 000 eiro, liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) provizoriskā informācija par partiju tēriņiem.  

Bijušās valsts kontrolieres Ingunas Sudrabas partija „No sirds Latvijai” iztērējusi 94,98%, partija „Saskaņa” - 87,32%, Zaļo un Zemnieku savienība - 64,02%, partija „Vienoti Latvijai” – 49,25%.

Partija „Latvijas attīstībai” iztērējusi 45,4%, Latvijas Krievu savienība – 34,1%,  Nacionālā apvienība – 17,29%, Latvijas Reģionu apvienība - 11,99%, Jaunā konservatīvā partija - 1,17%.

Partija "Izaugsme" kampaņai tērējusi vien 0,85% no pieļaujamās summas, bet „Suverenitāte” un partija „Brīvība.  Brīvs no naida, bailēm un dusmām” kampaņām nav tērējušas neko.  

Politisko partiju priekšvēlēšanu aģitācijas kopējie izdevumi tiks  precizēti pēc vēlēšanu ieņēmumu un izdevumu deklarāciju saņemšanas un to pārbaudes.  Priekšvēlēšanu izdevumu    ierobežojums  (limits)  attiecas  uz  reklāmas izvietošanu  (internets,  prese,  radio,  TV, vide)  un labdarību. Pārējiem priekšvēlēšanu izdevumiem kopumā partijas var tērēt neierobežotu summu.

Ja  partija  kandidē  visos  apgabalos, tad uz 2014.gada Saeimas vēlēšanām  limitētie  priekšvēlēšanu  tēriņi  nedrīkst pārsniegt 422 997,1 eiro. Šajās vēlēšanās visas partijas kandidē visos vēlēšanu apgabalos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti