Vidzemes šosejas «Sēnītes» posmā daļēji atvērs abas brauktuves

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Autoceļa posmā no Vangažiem līdz "Sēnītes" mezglam satiksmi no otrdienas, 22. oktobra, pakāpeniski ir plānots pārslēgt uz abām brauktuvēm. Savukārt posmā no Vangažiem līdz Rīgai satiksmei joprojām būs atvērta tikai viena brauktuve ar divām joslām katru savā virzienā, informēja valsts AS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Plānots, ka visā Vidzemes šosejas (A2) posmā, kurā norit būvdarbi, abas brauktuves tiks atvērtas novembra pirmajā nedēļā. Tad pilnībā satiksmei iecerēts atvērt arī "Sēnītes" mezglu un ceļa pārvadus.

LVC norādīja, ka līdz šim uz brauktuves Siguldas virzienā ir ieklāta asfalta apakškārta un saistes kārta. Nākamajam gadam tādējādi paliks brauktuvju asfaltēšanas darbu pabeigšana, pārvadu apakšējo daļu remonts un "Sēnītes" mezgla rotācijas apļa pārbūve.

Būvdarbus Vidzemes šosejas posmā no Garkalnes līdz "Sēnītei" veic piegādātāju apvienība "Binders" un "ACB", to līgumcena ir 46,5 miljoni eiro (ar PVN). Darbi tiek finansēti no valsts budžeta un no Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem un pilnībā tie tiks pabeigti 2020. gada rudenī.

Būvdarbu posms ir 14 kilometrus (km) garš, taču, ņemot vērā to, ka katrā braukšanas virzienā ir divas joslas, seguma pastiprināšana tiek veikta kopumā vairāk nekā 30 kilometros ceļa. Projektā tiek atjaunoti arī septiņi ceļa pārvadi un divi tuneļi "Sēnītes" mezglā, kā arī divi pārvadi pie Vangažiem un divas caurtekas. 1,65 km garumā ceļa sega tiek pārbūvēta arī uz autoceļa Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) (A3), tiltam pār Gauju būs atjaunots segums.

Vidzemes šosejas (A2) posms no Garkalnes līdz "Sēnītei" tādā konstrukcijā, kāda tur ir tagad, ir izbūvēts 1974. gadā. Pēdējo reizi seguma atjaunošanas darbi tur nelielos posmos ir veikti pagājušā gadsimta beigās un šī gadsimta sākumā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti