Kā pirmais šī gada 10. jūnijā darbu atsāks VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1, Rīgā. Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.
Apmeklējot VID klientu apkalpošanas centru, dienests lūdz būt piesardzīgiem un atbildīgiem, un ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus – ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai.
Dienests aicina atlikt VID apmeklējumu, jūtot elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Lai izvairītos no gaidīšanas rindā un drūzmēšanās, VID aicina pieteikties VID Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējumam iepriekš, zvanot pa tālruni 67120005. Pierakstīties varēs, sākot no otrdienas, 9. jūnija.
VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1, apmeklētāji tiek pieņemti no plkst. 9 līdz 17. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst. 19, savukārt piektdienās klienti tiek pieņemti līdz plkst. 15.
VID atgādināja, ka iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā "Sarakste ar VID".
KONTEKSTS:
Covid-19 vīruss atvijā pirmoreiz konstatēts 2020. gada 2. martā. Vīrusa izplatības ierobežošanai 12. martā nolemts Latvijā izsludināt ārkārtējo situāciju, kas pagarināta līdz 9. jūnijam. Ārkārtējās situācijas laikā noteikta virkne ierobežojumu un aizliegumu, tostarp attiecībā uz pulcēšanos. Darbs iespēju robežās bija jāorganizē attālināti.