VID klientu centrā Rīgā cilvēki aizvien izvēlas dzīvo rindu, nevis pierakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) klientu apkalpošanas centrā Rīgā kopš ārkārtējās situācijas beigām pakāpeniski atgriežas dzīvība un ikdienas klātienē uz konsultācijām ierodas samērā liels skaits iedzīvotāju, un liela daļa aizvien izvēlas stāvēt dzīvajā rindā, informēja dienesta pārstāvis Andrejs Vaivars.

Katru darba dienu vidēji mūs ir apmeklējuši klātienē nedaudz vairāk par 300 cilvēkiem, un vairums izvēlējās stāvēt dzīvajā rindā, bet daži arī ņēma vērā VID aicinājumu un pieteikušies apmeklējumam pirms tam telefoniski uz konkrētu laiku, norādīja Vaivars.

Andrejs Vaivars: Par klientu apkalpošanu VID centrā RīgāLinda Zalāne

Pirmajā dienā uz konkrētu laiku bija pieteikušies tikai 39 cilvēki, un nepilni 300 stāvēja ārā un gaidīja savu kārtu. “Šobrīd šī proporcija ir kļuvusi krietni labāka, un pēdējās dienās jau pāri simtam nāk uz pierakstu un ap diviem simtiem ir tādi, kas izvēlas tomēr nākt un gaidīt rindā,” pastāstīja Vaivars.  

Beidzoties Covid-19 dēļ izsludinātajai ārkārtējai situācijai, kopš šī gada 10. jūnija klientu apkalpošanu klātienē ir atsācis Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Rīgas klientu apkalpošanas centrs. Izvērtējot Rīgas pieredzi, no šī gada 29. jūnija klātienes klientu apkalpošanu VID atsāks arī Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt