Katru darba dienu vidēji mūs ir apmeklējuši klātienē nedaudz vairāk par 300 cilvēkiem, un vairums izvēlējās stāvēt dzīvajā rindā, bet daži arī ņēma vērā VID aicinājumu un pieteikušies apmeklējumam pirms tam telefoniski uz konkrētu laiku, norādīja Vaivars.
Pirmajā dienā uz konkrētu laiku bija pieteikušies tikai 39 cilvēki, un nepilni 300 stāvēja ārā un gaidīja savu kārtu. “Šobrīd šī proporcija ir kļuvusi krietni labāka, un pēdējās dienās jau pāri simtam nāk uz pierakstu un ap diviem simtiem ir tādi, kas izvēlas tomēr nākt un gaidīt rindā,” pastāstīja Vaivars.
Beidzoties Covid-19 dēļ izsludinātajai ārkārtējai situācijai, kopš šī gada 10. jūnija klientu apkalpošanu klātienē ir atsācis Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Rīgas klientu apkalpošanas centrs. Izvērtējot Rīgas pieredzi, no šī gada 29. jūnija klātienes klientu apkalpošanu VID atsāks arī Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā un Rēzeknē.