Veloceļu Krasta ielā šogad tomēr nebūvēs

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Lai gan sākotnēji Krasta ielā līdzās ceļa remontam bija plānots būvēt arī veloceļu, taču aizkavējusies dokumentu sagatavošana un veloceļš šogad vēl netaps.

Tuvojoties Krasta ielas remonta noslēgumam, Rīgas domes vadība un pilsētas aktīvisti trešdien, 31. jūlijā, klātienē apskatīja paveiktos darbus Krasta ielā un uz līdzās esošā Salu tilta.

Pašlaik Krasta ielā plānotie redzamākie būvdarbi pabeigti, tostarp atjaunota virskārta posmā no Ogres ielas līdz Salu tiltam. Kopumā Rīgas domes vadība ir apmierināta ar būvdarbu gaitu.

Sākotnēji bija plānots būvēt veloceļu, kas tiktu izdalīts atsevišķi no pašas ielas atjaunošanas projekta. Taču nu kļuva zināms, ka saistībā ar to ir aizkavēšanās – veloceļš šogad netiks būvēts. Rīgas domes Satiksmes departamenta vadītājs Vitālijs Reinbahs atzina, ka trūkst kapacitātes, lai laikus sagatavotu dokumentus un izsludinātu iepirkumu.

Viņš arī prognozēja, ka būvdarbi varētu sākties ātrākais nākamā gada vasarā.

Domes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājs Oļegs Burovs (“Gods kalpot Rīgai”) neslēpa savu neapmierinātību, jo šī neesot vienīgā aizkavēšanās: “Ilgstoši, katru gadu mēs zinām – mainās departamenta direktori, mainās personāls, bet Satiksmes departaments katru gadu neapgūst līdzekļus. Tas, protams, neapmierina. No vienas puses – viņiem ir neapgūti līdzekļi, bet mums ir bedres uz ielām.”

Tādēļ Rīgas nākamā gada budžetā, iespējams, tiks ieplānots mazāk remontdarbu, bet Satiksmes departamentam tiks dots uzdevums apgūt visus piešķirots līdzekļus.

Savukārt remonti turpinās uz Salu tilta – notiek pārbūves otrā kārta, demontējot pārvada segumu, atjaunojot betona virsmas un izbūvējot jaunas deformācijas šuves. Darbu izmaksas ir aptuveni 20 miljonu apmērā.

No plānotajiem darbiem, kas jāpabeidz līdz nākamā gada jūnijam, līdz šim īstenoti 70-80%. Gan būvuzraugs, gan darbu veicēji saka, ka darbi rit raiti un šogad līdz rudenim kopumā būs paveikti 90% darbu. Pašlaik darbi turpinās, un autovadītājiem jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem.

“Pilsēta cilvēkiem” aktīvisti gan bija apkopojuši cilvēku sūdzības par vides pieejamību, jo daudz kur neesot saprotamas zīmes, arī ne visur iespējams izbraukt ar ratiņkrēsliem. Projekta veidotājiem nācies atzīt, ka ir problēmas un vides pieejamība nav pilnībā pārdomāta.

KONTEKSTS:

Krasta ielas seguma maiņa ir viens no šīs sezonas apjomīgajiem ceļu būvdarbiem Rīgā. Posmā no Salu tilta līdz Ogres ielai nomainīts brauktuves segums, kā arī atjaunota lietus ūdens kanalizācija. Taču bažas raisījusi remonta kvalitāte, jo uz vecās ceļa pamatnes uzklātais jaunais segums varot ilgi neizturēt. 

Savukārt Salu tilta remonts atsākts 2018.gada jūnijā, un tam atvēlēti divi gadi. Sākotnēji tilta pievadceļu remontdarbu izmaksas lēstas 15 miljonu eiro apmērā, bet vēlāk tās pieauga. Vēl pirms tam - no 2014.gada vidus līdz 2015.gada beigām - Salu tilta remonta pirmajā kārtā tika labots pārvads pār Daugavu un Mazo Daugavu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti