"Nepieciešams strauji risināt nozares prioritātes, tostarp izglītības kvalitātes, mācību vides uzlabošanas un pedagogu motivācijas jautājumus," to tikšanās laikā ar ministru uzsvēris Valsts prezidents.
Vējonis vērsa ministra uzmanību uz to, ka izglītības nozarē veicamās pārmaiņas un uzlabojumi, tajā skaitā finansējuma nodrošināšana, nav atliekami.
"Situācija, kad Latvija ar 5,9% no IKP izglītībai novirzītiem kopējiem valdības izdevumiem ir viena no līderēm Eiropas Savienībā naudas apjomā uz vienu izglītojamo, bet gadiem nespēj vienoties par atalgojumu pedagogiem, nav saprotama," akcentēja Valsts prezidents.
Lai izglītības budžeta izlietojums būtu efektīvāks, Vējonis aicināja to saistīt ar Valsts prezidenta valdībai uzdoto pastāvīgo pienākumu izvērtēt valsts budžeta bāzes izdevumus tā, lai nodrošinātu pilnvērtīgākus, valsts prioritātēm un mērķiem atbilstošus, kā arī sabiedrībai saprotamus valsts budžeta tēriņus.
Vējonis sarunā izteica atbalstu Izglītības un zinātnes ministrijas uzsāktajam darbam pie jauna, kompetencēs balstīta vispārējās izglītības satura izstrādes un ieviešanas.
"Mūsdienās, kad tehnoloģijas un vide piedzīvo strauju globālo attīstību, būtiski jāuzlabo arī nepieciešamās zināšanas, prasmes un kompetences," teica Valsts prezidents.
Abas amatpersonas vienojās par atkārtotu tikšanos, lai vēlreiz pārrunātu izglītības nozares uzlabojumu ieviešanu un rezultātus.