Valsts ieņēmumu dienests Līvānos pārtrauc darbu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Sākot ar 25. janvāri tiek pārtraukta Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Līvānu klientu apkalpošanas centra darbība. Tas nozīmē, ka Līvānos turpmāk VID speciālisti apmeklētājus vairs nepieņems klātienē, bet aicina iedzīvotājus izmantot digitālos pakalpojumus, liecina informācija Līvānu pašvaldības mājaslapā.

Attīstoties iedzīvotāju digitālajām prasmēm, aizvien mazāka kļūst nepieciešamība VID pakalpojumu klātienes pieteikšanai.

Turklāt ievērojami resursi ir ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt klientu apkalpošanas centrus klātienē. Tāpēc līdz ar līgumu termiņu beigām VID pārtrauc klientu pieņemšanu klātienē visos Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros, klātienes konsultācijas saglabājot vien tajās vietās, kur konsultanti strādā VID piederošajās telpās.

Līvāniem tuvākie klientu apkalpošanas centri, kur VID pieņem klātienē, ir Rēzeknē, Daugavpilī un Jēkabpilī.

Līvānu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs turpmāk sniegs atbalstu iedzīvotājiem digitālo VID pakalpojumu  saņemšanā – palīdzēs ar algas nodokļa grāmatiņas iesniegšanu un izmaiņu veikšanu tajā, iedzīvotāju gada ienākuma nodokļa deklarāciju iesniegšanu, elektroniskās deklarēšanās sistēmas EDS paroles iegūšanu. Sīkāk par pakalpojumu pieejamību zvanīt uz Līvānu klientu apkalpošanas centru (tel. 66954906, 25441441)

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti