Saskaņā ar partiju deklarēto priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumu apkopojumu izdevumi līdz šim bijuši 14 partijām, izņemot Latvijas Centrisko partiju un “Par alternatīvu”.
13.Saeimas vēlēšanās maksimālais noteiktais priekšvēlēšanu aģitācijas limits vienai partijai ir gandrīz 533 348 eiro.
Vairāk nekā pusi no tēriņu limita iztērējuši divi politiskie spēki: “Saskaņa” – 417,5 tūkstošus eiro un ZZS 356 tūkstošus eiro. Tām seko “Attīstībai"/"Par!” ar 150,9 tūkstošiem eiro un “Vienotība” ar 144,6 tūkstošiem eiro.
Savukārt mazāk nekā 100 tūkstošus eiro aģitācijai līdz šim atvēlējusi Nacionālā apvienība (71 tūkstotis eiro), “KPV LV” (63 tūkstoši eiro), Latvijas Krievu savienība (25,7 tūkstoši eiro), Jaunā konservatīvā partija (22,7 tūkstoši eiro), “Progresīvie” (19,5 tūkstoši eiro), Latvijas Reģionu apvienība (13,2 tūkstoši eiro), gandrīz tikpat arī Rīcības partija (13 tūkstoši eiro), “Latviešu nacionālisti” (3,7 tūkstoši eiro), “No sirds Latvijai” (1,5 tūkstoši eiro). Mazāk nekā tūkstoti jeb 410 eiro tērējusi apvienība "LSDSP/KDS/GKL".
Lielākoties partijas naudu atvēl vides reklāmām, arī reklāmām radio, internetā un presē, bet mazāk reklāmām televīzijā un labdarībai.
KONTEKSTS:
13.Saeimas vēlēšanas notiks 6.oktobrī, un dalībai tajās kandidātu sarakstus iesnieguši 16 politiskie spēki vai to apvienības. Kopumā uz 100 parlamenta vietām kandidē 1461 cilvēks.