Uz Latvijas ceļiem labots nepilns hektārs ar satiksmei bīstamām bedrēm

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Šogad satiksmei bīstamās bedres salabotas nepilna hektāra jeb 7 150 kvadrātmetru platībā, informēja „Latvijas autoceļu uzturētājs”, norādot, ka pašlaik tiek labotas tikai bīstamās bedres, bet siltākā laikā sāks masveida remontu.

Pašlaik „Latvijas autoceļu uzturētājs” uz valsts autoceļiem ar melno segumu labo tikai satiksmei bīstamās bedres. Pie pašreizējiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra dienas laikā ir grādos virs nulles un naktī - zem, bedru aizpildīšanas metode ir aukstā asfalta tehnoloģija. Satiksmei bīstamās bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem.

Kā skaidro ceļu uzturētāji, bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību līdz brīdim, kad bedres iespējams salabot atbilstošos laika apstākļos un ar ierastajām tehnoloģijām. 

Iestājoties siltākam laikam, kad diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs +5 grādiem, autoceļu uzturētāji sola sākt masveida bedru remontu uz melnā seguma valsts autoceļiem.

Šogad satiksmei bīstamās bedres salabotas gandrīz 7 150 kvadrātmetru platībā.

Par satiksmei bīstamām tiek uzskatītas tādas bedres asfalta segumos, kuru laukums lielāks par 0,1 kvadrātmetru un kuras ir dziļākas par pieciem centimetriem.

Uz A uzturēšanas klases autoceļiem avārijas bedres tiek labotas 24 stundu laikā, B klases - piecu diennakšu laikā, C klases - nedēļas laikā un uz D klases ceļiem labo divu nedēļu laikā.

„Latvijas autoceļu uzturētājs” aicina autovadītājus būt piesardzīgiem un izvēlēties laika apstākļiem un ceļa stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu, kā arī ievērot lielāku distanci starp priekšā braucošiem transportlīdzekļiem, lai varētu savlaicīgi izvairīties no satiksmei bīstamām bedrēm.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti