Uz ceļiem sniegs un apledojums; Rīgā strādā 33 kaisāmās mašīnas

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

Braukšanas apstākļus uz valsts galvenajiem autoceļiem daudzviet apgrūtina sniegs un apledojums, liecina VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) dati.

Teju visu Latviju klāj no viena līdz 11 centimetriem bieza sniega kārta. Dziļākā sniega sega Latvijā - 11 cm - sestdienas rītā izmērīta Dobelē.

Gaisa temperatūra ir svārstīga, iespējama brauktuvju apledošana. Ik pa laikam snieg slapjš sniegs, un uz ceļu seguma īsā laikā var veidoties satiksmei bīstams apledojums „melnais ledus". Arvien jūtamāka kļūst atšķirība braukšanas apstākļos dažādas nozīmes ceļos. Valsts nozīmes ceļi tiek tīrīti un kaisīti. Autovadītāji aicināti būt īpaši uzmanīgi, braucot pa mazajiem C un D uzturēšanas klases ceļiem, kuru pretslīdes apstrāde nav paredzēta vai tiek veikta tikai atsevišķās vietās.

Rīgas domes satiksmes vadības centrs informē, ka braukšanas apstākļi Rīgas ielās un uz tiltiem ir apmierinoši. No piektdienas pēcpusdienas Rīgas ielās un uz tiltiem kopumā darbojas 33 tehnikas vienības. Uz tiltiem un satiksmes pārvadiem norīkotas astoņas kaisāmās mašīnas, savukārt pilsētas ielās strādā 21 kaisāmās mašīnas, lai apstrādātu ielas ar pretslīdes materiāliem. Uz ietvēm darbojas trīs traktorbirstes un četri kaisītāji.

Ielu un tiltu uzturēšanas uzņēmumi Rīgā dežurē visu diennakti, lai nokrišņu laikā un līdz ar apledojuma veidošanos nekavējoties veiktu maģistrālo ielu un tiltu brauktuvju apstrādi ar pretslīdes materiāliem. Autovadītājiem ieteicams ievērot lielāku braukšanas distanci un izvēlēties laika apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu.

Ielu, tiltu un pārvadu uzturēšanas darbus Rīgā veic uzņēmumi, ar kuriem Satiksmes departaments konkursa rezultātā 2009.gadā noslēdza līgumus par transporta būvju ikdienas uzturēšanu no 2010. līdz 2014.gada beigām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti