Ušakovs atzina, ka autoostu, visticamāk, pārcels, un to vajadzētu apvienot kopā ar piepilsētas autobusu un arī Rīgas sabiedriskā transporta pieturām. Viens variants varētu būt šāda transporta mezgla izbūve zem jaunās Centrālstacijas. Otra iespēja ir pārcelt autoostu uz Torņakalnu, kur arī plānota “Rail Baltic” stacija.
Rīgas dome jau pērn rudenī nolēma piešķirt 290 000 eiro būvprojekta izstrādei multimodālā transporta mezgla izveidei Torņakalna apkaimē. Tas paredz reģionālo autoostu, stāvvparku, piebraucamo ceļu izveidi un savienojumu ar Torņakalna dzelzceļa staciju.
Multimodāla transporta mezgla izbūve paredzēta Torņakalna apkaimē, teritorijā starp Vilkaines ielu, Vienības gatvi un Jelgavas ielu. Šo projektu plānots īstenot līdz 2023.gadam.
Ušakovs norādīja, ka kopumā ar “Rail Baltica” saistītās pārmaiņas pilsētas centrā dos iespēju attīstībai un sadarbība ar atbildīgām valsts iestādēm šajā jautājumā ir laba.
Jau ziņots, ka projektā "Rail Baltica" Rīgas centrālā dzelzceļa stacija un pašreizējais sliežu ceļu uzbērums pārmaiņas piedzīvos pēc Dānijas arhitektu biroja “PLH Arkitekter” meta, pēc kura tiks būvēts arī jauns tilts pār Daugavu. Tā atzinusi metu konkursa žūrija. Tikmēr Latvijas arhitekti ceļ trauksmi, ka nav padomāts par plašāku stacijas apkaimes attīstību.
Pēc dāņu plāniem tiks pārveidota Rīgas centrālā dzelzceļa stacija, aizvākts uzbērums zem sliežu ceļiem un būvēta estakāde, kā arī celts jauns tilts pār Daugavu.
Ātrgaitas dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" būvniecības sagatavošanas darbus Latvijā un Igaunijā plānots uzsākt 2018.gadā, bet reāla dzelzceļa līnijas izbūve varētu sākties 2019.-2020.gadā.
Baltijas valstu dažādie viedokļi par "Rail Baltica" attīstību iezīmējās arī diskusijās par to, kā projektā notiks iepirkumi. Galu galā 7.septembrī Baltijas valstis un "RB Rail" panāca vienošanos, ka daļa iepirkumu notiks caur kopuzņēmumu jeb konsolidēti un daļa nacionālā līmenī.