Ušakovs raidījumā atzina, ka viņš kā politiķis pusgadu pirms pašvaldību vēlēšanām būtu priecīgs būvēt tramvaju uz Purvciemu, kur dzīvo lielākā daļa viņa partijas vēlētāju, taču tam nevar saņemt ES naudu.
Ušakovs norādīja, ka naudu var saņemt prioritāti attīstāmajām teritorijām, un, ievērojot ES nosacījumus, Skanstes apkaimes tramvajam naudu var saņemt. Viņš sacīja, ka šajā teritorijā pretī “Arēna Rīga” plānots attīstīt arī jaunu atpūtas zonu, dīķi un trīs jaunas ielas, tur būs arī jaunā koncertzāle.
Mērs arī norādīja, ka pašlaik, ja nav izbūvēta Skanstes tramvaja līnija, vienīgā iela, ar kuru varētu savienot Purvciema tramvaja līniju, ir Barona iela, kura jau tagad ir noslogota un vienkārši to neizturētu.
Jebkāda tramvaju līniju attīstība no centra uz perifēriju būs iespējama, tikai ja būs vēl viena līnija, kas varēs sadalīt satiksmi gar centru, norādīja Ušakovs.
Mērs stāstīja, ka Skanstes tramvaja līnija palīdzēs izveidot trīs jaunus tramvaja maršrutus, būs līnija apkārt centram, no Juglas varēs aizbraukt uz centru caur Skanstes apkaimi un caur Barona ielu.
Ušakovs arī kārtējo reizi apliecināja, ka Skanstes tramvaja līnija gar Lielajiem kapiem ies pa Senču ielu, tiesa, iespējams, ielu varētu paplašināt par kādu metru gājēju vai veloceliņa izbūvei, taču tas notiks tikai tad, ja projektētājs būs pārliecināts, ka tur nav neviena apbedījuma.
Pašlaik ir ideja realizēt projektu, ja būs lēmums, ka varam saņemt ES finansējums, “Rīgas satiksme” pasūtīs projektu, šobrīd var runāt tikai par skicēm, nevis projektu, taču projektētājam būs skaidrs uzdevums, norādīja Ušakovs.
Jau ziņots, ka Rīgas domes iecerētā jaunā tramvaja līnija sāksies pie Krišjāņa Barona un Pērnavas ielas krustojuma un tālāk, virzienā uz ziemeļiem, sasniegs Skanstes ielu. Iepriekš tika pieļauts, ka daļu maršruta varētu būvēt cauri kapiem, kas izraisīja lielu iedzīvotāju sašutumu.
Iesaistījās arī pašvaldības uzraugošā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM), kas paziņoja - Skanstes tramvaja izbūves iecerei ir vajadzīga publiskā apspriešana, kas lieks šķēršļus Rīgas domes sākotnējiem plāniem virzīt projektu bez sabiedrības viedokļa uzklausīšanas.