Izglītība ir viens no lielākajiem UNESCO darbības laukiem. ANO uzdevumā tā izstrādā stratēģijas izglītības kvalitātes uzlabošanai, un arī šodien sarunā ar Latvijas izglītības ministri tika pārrunāti tieši ar to saistītie jautājumi.
„Kā mēs apmācam skolotājus, kas padara viņu kvalitativitāti augstāku, ko darīt ar lauku reģioniem, kā attīstīt iekļaujošo izglītību? Visi šie temati mūs ļoti satrauc,” apliecina Bokova.
UNESCO ģenerāldirektore atzinīgi novērtējusi Latvijas darbu izglītības kvalitātes un pieejamības līdzsvarošanā. Pārrunāts arī mācību saturs un skolotāju profesionālā pilnveidošanās.
„Jo ir pavisam skaidrs, ja mēs gribam mūsu skolēniem, mūsu studentiem nodrošināt tādas zināšanas, prasmes un attieksmes, lai viņi pēc tam būtu gana konkurētspējīgi darba tirgū, lai paši spētu radīt darba vietas, lai viņi paši būtu kā personības, mums nepietiek tikai ar pareizām mācību grāmatām, mums nepietiek ar digitālām tehnoloģijām, bet mums pilnīgi un noteikti ir vajadzīgi skolotāji un pasniedzēji, kas paši ērti jūtas šajā kompetenču klāstā un spēj tās piedāvāt skolēniem un studentiem,” saka Latvijas izglītības ministre Mārīte Seile.