Krustpunktā

Infekcijas slimībām vairs nepastāv robežas

Krustpunktā

"Rail Baltica" projekts. Latvija pirmā Baltijā, kurā noteikts trases novietojums

Remontdarbi Rīgas ielās. Organizācija, termiņi un neiespējami gara saskaņošana

Timrots: Ceļazīmes ielu remontu laikā ir «švakākas nekā konfektes «Gotiņa» papīrītis 1970.gados»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Ceļazīmes Rīgas ielu remontu laikā ir saliktas tik pavirši un bez empātijas attiecībā uz šoferiem, ka tām nevar uzticēties, un tās var vērtēt kā "švakākas nekā konfektes "Gotiņa" papīrītis 1970.gados", diskusijā Latvijas Radio raidījumā "Krustpunktā" sacīja satiksmes eksperts Pauls Timrots.

Viņš norādīja, ka tieši pavirši saliktās ceļa zīmes ir pirmais, kas krīt acīs remontu laikā. Proti, nav pareizi noformēts, kā apbraukt strādnieku izraktās bedres; zīmes, kas rāda joslas, pa kurām jābrauc ar auto, ir saliktas kļūdaini, tām nevar uzticēties un "rāda kaut ko nesaprotamu".

"Ja šie cilvēki, kas atbild par zīmēm, ir atbildīgi par asfaltu, akām un tā tālāk, tad ir  bailes, kas tur būs [kad remonts beigsies,]" Rīgas domes un ceļa strādnieku darbu kritizēja Timrots.

"Noformējuma komunikācija ar lietotāju ir pavirša. Švakāka nekā konfektes "Gotiņa" papīrītis 1970.gados," teica Timrots.

Viņš arī ironizēja par nesen uzsākto kampaņu "Tici zīmēm!". Attiecībā uz Rīgas ielu remontiem, zīmēm ticēt nevajag, pauda Timrots.

Būvfirmas "Binders" projektu vadītājs Armands Vēveris gan skaidroja, ka šāds juceklis ar ceļa zīmēm notiek tāpēc, ka nereti vietās, kur sākušies ielu remonti, ierodas "Latvijas gāzes" vai citu dienestu strādnieki, kuri tur rok savas komunikācijas. Tādējādi viņi zīmju kārtojumu maina, taču nesaskaņo ar būvniekiem.

"Es pats braucu un brīžiem nesaprotu [zīmju izkārtojumu]," saka Vēveris, atzīstot, ka reizēm būvnieku veiktajiem darbiem paralēli vēl kāds strādā.

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētāja vietnieks Vadims Faļkovs ("Saskaņa") vēl piebilda, ka asfaltēšana nenotiek ne dziļāk kā 20 centimetros. Ja darbi notiek dziļāk zemē, tad to dara dažādi komunikāciju dienesti, piemēram, "Latvijas gāze". Rīgas domei nav iespēju šos uzņēmumus piespiest savus darbus pieskaņot ielu remontiem, atzina Faļkovs.

Satiksmes eksperti Pauls Timrots un Tālis Linkaits gan šos argumentus noraidīja, uzsverot, ka ir nepieciešams koordinators tam, kurš un kad labo Rīgas ielas vai komunikācijas, kas ir zem ielām.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti