Telefonsakaru operatoriem, iespējams, būs jābrīdina klienti par paaugstinātas maksas zvaniem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Vietējais telefonzvans, bet rēķins tāds, it kā būtu zvanīts kādam uz citu kontinentu. Šādi negaidīti lieli rēķini daudziem pienāk pēc tam, kad zvanīts ārstniecības iestādēm vai valsts institūcijām.

Lai to risinātu, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) vēlas noteikt pienākumu operatoriem ar balss paziņojumu brīdināt zvanītāju par paaugstinātas maksas zvaniem.

Šiem paziņojumiem jābūt bez maksas. Proti, attiecīgais brīdinājuma teksta laiks netiktu ieskaitīts laikā, par kuru jāmaksā.

Kā norādīja komisijā, problēma ar zvaniem uz paaugstinātas maksas numuriem nav jauna, bet īpaši samilzusi šogad, strauji palielinot sūdzību skaitu.

Lielās izmaksas saistītas ar telekomunikāciju operatoru tarifu plāniem, par kuriem patērētāji nereti nav informēti.

Komisija izsludinājusi šā jautājuma publisko konsultāciju līdz 15.maijam. Izmaiņas plānots ieviest no nākamā gada.

Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti