Piemēram, transporta līdzekļa pašreģistrāciju citai personai var veikt attālināti un CSDD jauno apliecību nosūtīs pa pastu. Tas nozīmē, ka uz klientu apkalpošanas centru nemaz nav jādodas.
Arī attiecībā uz tehnisko apskati ir ieviesti papildus drošības pasākumi, bet neviens no Latvijā esošajiem tehniskās apskates punktiem nav aizslēgts.
“Visus maksājumus var veikt elektroniski, tas nozīmē, ka cilvēkiem uz kasi nav jāiet, viņi pa tiešo var braukt uz tehniskās apskates līniju. Mēs esam pārkārtojuši visus procesus, kas to nodrošina, samazinājuši klātienes efektu visur, kur tas ir nepieciešams,” norādīja Aizpors.
“Aicinot cilvēkus uz tehnisko apskati, pārprasām, vai viņi nav bijuši ārzemēs, vai viņiem nav karantīnas. Otrkārt, mēs uz apskati laižam tikai autovadītājus, nevar būt pasažieru iekšā, šīs striktās lietas mēs noteikti skatāmies. Tāpat uz līnijas nevar būt vairāk par divām mašīnām, Protams, tiek 2 metri ievēroti un visi pārējie drošības pasākumi,” stāstīja Aizpors.
Viņš arī norādīja, ka citās Eiropas Savienības valstīs arī notiek tehniskās apskates un joprojām notiek kravu pārvadājumi, un cilvēki tiek aicināti mazāk izmantot sabiedrisko transportu, un privātais transports kļūst arvien nozīmīgāks, bet tam ir jābūt drošam.