Lai gan pirmais pusgads Eiropas kultūras galvaspilsētas godā bijis veiksmīgs, tomēr nodibinājums „Rīga 2014” apgalvo, ka Latvijai ierēdņu neizdarības dēļ trūkst starptautiskas reklāmas.
Bija izsludināts vērienīgs konkurss par starptautisko reklāmu, konkursam bija četras daļas – stāstīt par Latviju, izmantojot to, ka Rīga ir kultūras galvaspilsēta, un vēl trīs iepirkumi par citām reklāmas kampaņām, aicinot apmeklēt Latviju.
Konkursā notika cīņa starp divām mediju aģentūrām, un vienas no aģentūrām - "Inspired" - valdes loceklis Kārlis Gedrovics raidījumam „Pēcpusdiena” norādīja, ka vērtējums bija tendenciozs, taču „Inspired” uzvarēja, bet tika atrasts formāls iemesls, lai iepirkumu apturētu.
Konkursu vēl varētu rīkot, lai paspētu reklamēt Latviju, lai gan daudz kas ir nokavēts, sacīja Gedrovics.
Lazdovskis savukārt sacīja, ka reklāmas un publicitātes Latvijai nekad nebūs par daudz, vienmēr ir vērts kaut ko darīt, un jāvirzās uz priekšu. Tagad TAVA izsludinājusi jaunu iepirkumu.
„Visa šī epopeja ap konkursa organizēšanu, maigi izsakoties, norāda uz atbildīgo darbinieku neprofesionalitāti, te ir gan neprofesionalitāte, gan nekompetence. Es domāju, ka Ekonomikas ministrijai pietiekami aktīvi ir jāizvērtē atbildīgo darbinieku rīcība. Ja runājam par tik lielu konkursu un ietekmi uz tūrisma industriju, būtu negodīgi skatīties uz mazākām amatpersonām kā vadītāji,” sacīja Lazdovskis.
Amatpersonu atbildību ministrija varētu izvērtēt mēneša laikā, sacīja Lazdovskis.