Viņa norādīja, ka ceļu remonti ir valsts izdevumi, ieguldījumi, kas neatmaksājas, un nozīmē budžeta deficīta palielināšanu. Ja valsts izvēlas palielināt budžeta deficītu, tad ir daudz citu iespēju, kur aizņemties, un nav jāņem nauda no pensiju fondiem.
Sudraba uzskata, ka pensiju sistēma Latvijā šobrīd darbojas samērā labi un nav iemesla tās darbībā iejaukties. Tomēr jābūt valdības garantijām, kas nodrošinātu, ka iespējamās krīzes gadījumā cilvēki nezaudētu iemaksāto naudu.
Jau ziņots, ka satiksmes mistrs Uldis Augulis (Zaļo un Zemnieku savienība) pieļāva iespēju, ka ceļu sakārtošanai varētu izmantot otrā un trešā pensiju līmeņa uzkrājumus, bet finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) pauda, ka varētu palielināt akcīzes nodokli un nākotnē papildus iegūto naudu novirzīt autoceļu finansēšanai.
Tikmēr "Latvijas Valsts ceļi" nešaubās – šis ir brīdis, kad beidzot laiks atjaunot Latvijas Autoceļu fondu. Auto īpašnieki, maksājot nodevas, samaksā 550 miljonus eiro gadā, bet tikai 200 miljoni eiro no tiem atgriežas valsts un pašvaldību ceļiem.