Kā Latvijas Radio pastāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta preses pārstāve Ilze Dimante, sākti arī sagatavošanās darbi Skultes pārvada būvniecībai. To plānots pabeigt pēc diviem gadiem.
Šovasar plānots sākt arī darbu pie Austrumu maģistrāles trūkstošā posma izbūves un Krasta ielas seguma atjaunošanas otrās kārtas, kā arī turpināt Deglava un Brasas tilta pārbūvi.
“Šobrīd notiek iepirkuma procedūra Bruņinieku ielas seguma atjaunošanai. Arī Bruņinieku ielā, līdzīgi kā Sporta ielā, tiks pārorganizēta satiksme, proti, būs divvirzienu velo infrastruktūra. Iela tiks labiekārtota ar velo statīviem un soliņiem.
Jārēķinās, ka Bruņinieku ielas iedzīvotājiem būs jādomā, kur likt savas automašīnas, jo uz autostāvvietu rēķina mēs izbūvēsim velo infrastruktūru,” atklāja Dimante.
Tāpat šajā būvsezonā plāno Čaka ielas seguma atjaunošanu. “No Marijas ielas līdz pat Pērnavas ielai visā garumā veiksim pilnīgu seguma nomaiņu kā brauktuvēm, tā arī ietvēm,” pastāstīja Satiksmes departamenta preses pārstāve.
Dimante arī atklāja, ka Čaka ielas ietvēs plānots ieklāt krāsainu bruģi. “Pie brauktuves tas būs zaļā krāsā, pašai ietvei – pelēkā krāsā, bet pie ēkām – sarkanā krāsā,” paskaidroja RDSD pārstāve. Savukārt Čaka ielas labiekārtošana plānota tikai nākamgad. Velojoslas gan tur neparādīsies, jo to ierīkošanai būtu nepieciešama ielas pārbūve, bet koki plānoti tikai vienā nelielā posmā. Pārējā ielā kokus iestādīt liedzot blīvais apakšzemes komunikāciju tīkls.
Ielas labiekārtošana ietvers sevī velostatīvu un soliņu uzstādīšanu, kā arī apzaļumošanu. ““Rīgas siltums” ir nācis klajā ar iniciatīvu uzdāvināt pilsētai kokus zaļajā zonā Čaka ielas galā pie Pērnavas ielas. Tur būs liepu aleja. Noteikti tiks uzstādīti arī puķu podi. Kas tajos tiks stādīts, projektētāji pašlaik vēl domā, bet katrā ziņā ielu plānots padarīt ērtāku un interesantāku nekā šobrīd,” piebilda Dimante.