"Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane Latvijas Radio skaidroja, ka vandaļu uzbrukumu skaits krietni samazinājies pēc tam, kad sabiedriskajā transportā ierīkotas videonovērošanas kameras.
"Ļoti bieži ir sīkā huligānisma gadījumi, piemēram, apķēpāts transports vai apķēpāti krēsli, vai nozagti "avārijas āmuriņi", taču dažkārt ir arī nozīmīgāki vandalisma gadījumi – izsisti logu stikli vai vēdlodziņi.
Ja mēs paskatāmies statistiku par pēdējiem gadiem un tiem gadiem, kad sabiedriskajā transportā videonovērošanas kameru nebija, tad jāsaka, ka šo vandalisma gadījumu skaits ir ļoti, ļoti būtiski krities.
Ja mēs salīdzinām 2009. gadu, kad bija vidēji gadā 1866 vandalisma gadījumi, tad paņemot 2018. gadu, gadā bija 204 gadījumi, kas ir ļoti būtisks samazinājums. Tie lielākie izdevumi ir autobusiem, jo šis gadījumu skaits tur ir visvairāk, tāpēc izdevumi visvairāk ir autobusiem. Piemēram, ja mēs runājam par laiku līdz 31. oktobrim, tad tramvajiem tās izmaksas bijušas ap 2,5 tūkstoši eiro, bet trolejbusiem pāri par 3 tūkstošiem eiro," stāstīja Bartaševiča-Feldmane.