Sociālās aprūpes klientu skaits Rīgā palielinās

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Katru gadu Rīgā palielinās klientu skaits, kas izmanto sociālās aprūpes pakalpojumus. Tie pieejami cilvēkiem, kas veselības un finansiālā stāvokļa dēļ paši nespēj sevi aprūpēt. 

Pērn pirmajā pusgadā sociālos pakalpojumus saņēma vairāk nekā 7000 cilvēku. Tas ir par 11% vairāk nekā šajā laikā 2015. gadā. Vispieprasītākais pakalpojums ir tieši mājas aprūpe.

Rīgas domes Labklājības departamenta pārstāve Lita Brice  pastāstīja, ka “aprūpe mājās” paredz vairākus pakalpojuma veidus, arī silto pusdienu piegādi mājās, “drošības pogu” un pavadoņa asistenta pakalpojumus.

Lita Brice: Sociālās aprūpes klientu skaits Rīgā aug
00:00 / 01:02
Lejuplādēt

No visiem sociālās aprūpes pakalpojumiem tieši aprūpe mājās ir pieprasītākā, to saņēma 4450 personas.

“Jau 2016.gada otrā pusē esam novērojuši to tendenci, ka tāpat kā iepriekšējos gados aprūpējamo personu pašaprūpes spējas samazinās, līdz ar to „aprūpe mājās” pakalpojuma ietvaros personai nepieciešamas nodrošināt lielāku aprūpes stundu skaitu,” stāstīja Brice.

Protams, nepieciešamības gadījumā klientiem piedāvā arī sociālās aprūpes centru pakalpojumus, kas ir jau diennakts aprūpe.

Mājas aprūpe ir veids, kā cilvēkiem sniegt palīdzību pamatvajadzību nodrošināšanai, kā arī mājas darbos un sadzīvē. Rīgā tā visbiežāk nepieciešama pensijas vecuma cilvēkiem ar invaliditāti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti